eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizamknięcie konta w Inteligo › Re: zamknięcie konta w Inteligo
  • Data: 2011-08-22 17:28:07
    Temat: Re: zamknięcie konta w Inteligo
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wojciech Nawara <u...@n...info> writes:

    > Tyle teorii. W praktyce jak mu bank zacznie naliczać jakieś opłaty to
    > nikt inny jak on będzie musiał wyjaśniać sprawę, tracić czas i
    > udowadniać, że nie jest wielbłądem.

    Eee tam, nie potwierdzam. Z tym ze nie sprawdzalem po BIKach, chociaz
    podejrzewam ze banki czasem sprawdzaja i moze by cos kombinowaly jakby
    tam cos znalazly.

    > Albo jak zechce skorzystać z usług
    > banku ponownie.

    A, to moze tak, ale zalacznik w postaci kopii przyjecia wypowiedzenia
    powinien zalatwic sprawe od reki.

    Tak czy owak bank moze sobie "prowadzic" konto po wygasnieciu umowy
    wedlug wlasnego uznania (+/- ustawy o "przetwarzaniach danych" itp. oraz
    dzialanie na szkode bylego klienta, np. przez falszywe raporty). Klient
    nie powinien sie tym musiec interesowac.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1