  • 1. Data: 2011-08-19 11:35:17
    Temat: zamknięcie konta w Inteligo
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!

    Takie krótkie pytanko do BiSwK: kiedy mogę spodziewać się zamknięcia
    konta Inteligo? Wypowiedzenie umowy wysłałem w zeszłym miesiącu,
    "zwrotkę" z poczty otrzymałem z datą doręczenia 25.VII. Konto nadal jest
    aktywne i z tego co pamiętam termin wypowiedzenia jest miesięczny, więc
    przypuszczam, że przestanie być aktywne właśnie 24/25.VIII. Czy dobrze
    kombinuję, czy na wszelki wypadek już wysyłać drugie wypowiedzenie ;-) ?

    Pozdr
    pwz

  • 2. Data: 2011-08-19 12:28:54
    Temat: Re: zamknięcie konta w Inteligo
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/19/2011 6:35 AM, pwz wrote:
> [...]
    > przypuszczam, że przestanie być aktywne właśnie 24/25.VIII. Czy dobrze
    > kombinuję, czy na wszelki wypadek już wysyłać drugie wypowiedzenie ;-) ?

    a co cię obchodzi czy konto bedzie aktywne czy nie?
    Wypowiedziales umowe? wypowiedziałeś. Konto prowadzone na twój rachunek
    zostaje "logicznie" zamkniete i wiecej cie nie interesuje.

    Co sie dzieje z nim fizycznie to nie twoja sprawa tylko banku.

  • 3. Data: 2011-08-19 12:44:36
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-19 14:28, witek pisze:
    > a co cię obchodzi czy konto bedzie aktywne czy nie?
    (...)

    Ano obchodzi, bo to moje konto. A poza tym jestem tak po prostu ciekawy.
    pwz

  • 4. Data: 2011-08-19 14:31:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/19/2011 7:44 AM, pwz wrote:
    > (...)
    >
    > Ano obchodzi, bo to moje konto. A poza tym jestem tak po prostu ciekawy.
    > pwz

    nie, to nie twoje konto.
    to konto banku. przez chwile zgodnie z umowa miales prawo go
    wykorzystywac do swoich celow.
    Po uplywie okresu wypowiedzenia nic ci do tego co bank sobie dalej z tym
    bedzie robil w ramach wewnetrznych uregulowan.

  • 5. Data: 2011-08-19 15:33:22
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > że przestanie być aktywne właśnie 24/25.VIII. Czy dobrze kombinuję, czy na
    > wszelki wypadek już wysyłać drugie wypowiedzenie ;-) ?

    Będzie tak, że po próbie zalogowania zobaczysz info, że
    konto zostało zablokowane. Nie wiem czy idealnie po
    30 dniach - jak coś daj im tydzień luzu :)

    Samo konto będzie istniało jeszcze bodaj przez 5 lat,
    bo to wynika z przepisów.

  • 6. Data: 2011-08-20 16:24:39
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-08-19 16:31, witek pisze:

> [...]
    > Po uplywie okresu wypowiedzenia nic ci do tego co bank sobie dalej z tym
    > bedzie robil w ramach wewnetrznych uregulowan.

    Tyle teorii. W praktyce jak mu bank zacznie naliczać jakieś opłaty to
    nikt inny jak on będzie musiał wyjaśniać sprawę, tracić czas i
    udowadniać, że nie jest wielbłądem. Albo jak zechce skorzystać z usług
    banku ponownie.

    Ja także monitoruję poprawność zamknięcia konta, jak wypowiadam umowę.
    Dla własnego świętego spokoju.

  • 7. Data: 2011-08-20 16:47:49
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-19 17:33, ikarek pisze:
> [...]
    > 30 dniach - jak coś daj im tydzień luzu :)
    >
    > Samo konto będzie istniało jeszcze bodaj przez 5 lat,

    Tak mi się właśnie _wydawało_. W najbliższy czwartek, 25.VIII, minie
    miesiąc od wypowiedzenia. Zobaczymy - dam znać na grupę dla potomności.
    pwz

  • 8. Data: 2011-08-21 16:00:06
    Od: "crea" <c...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Ja także monitoruję poprawność zamknięcia konta, jak wypowiadam umowę.
    > Dla własnego świętego spokoju.

    Tzn jak monitorujesz?

  • 9. Data: 2011-08-22 07:48:08
    Temat: Re: zamknięcie konta w Inteligo - c.d.
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-19 13:35, pwz pisze:
    > Witam!
    >
    > Takie krótkie pytanko do BiSwK: kiedy mogę spodziewać się zamknięcia
    > konta Inteligo?(...)

    C.d. historyjki (dla przypomnienia - 25. VII odebrało w Inteligo moje
    wymówienie): dzisiaj naliczyło mi opłatę za prowadzenie konta (4,99 zł)
    oraz za... kartę (0,99 zł), co jest tym bardziej dla mnie zaskakujące,
    że nie mam aktywnej żadnej karty (poprzednią, starą, zastrzegłem i
    zniknęła z systemu, a nowej, którą mi w międzyczasie przysłano, nie
    aktywowałem).
    Pozdr
    pwz

  • 10. Data: 2011-08-22 10:15:58
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    > C.d. historyjki (dla przypomnienia - 25. VII odebrało w Inteligo moje
    > wymówienie): dzisiaj naliczyło mi opłatę za prowadzenie konta (4,99 zł) oraz
    > za... kartę (0,99 zł),

    To akurat jest IMO mozliwe jezeli maja 30dniowy okres wypowiedzenia

    > co jest tym bardziej dla mnie zaskakujące, że nie mam aktywnej żadnej karty
    > (poprzednią, starą, zastrzegłem i zniknęła z systemu, a nowej, którą mi w
    > międzyczasie przysłano, nie aktywowałem).

    O ile zastrzezenie karty jest rownowazne z rezygnacja z karty
    skoro wydali nowa ;)