  • Data: 2011-08-22 19:39:37
    Temat: Re: zamknięcie konta w Inteligo
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-21 18:00, crea pisze:

    > Tzn jak monitorujesz?

    Na tyle na ile mogę zdalnie - czy rachunek zniknął z dostępu
    internetowego, czy przestałem móc się logować via net i tel - jeśli
    nadal mogę to dlaczego i czy mogę przez telefon na podstawie uprzednio
    rozwiązanej umowy otworzyć np. nowy rachunek...

    W Aliorze to fajnie wyglądało, przestałem móc się logować do internetu,
    ale logowanie do serwisu telefonicznego działa, połączyłem się z
    konsultantem, zapytałem czy jestem dla niej klientem zalogowanym z
    aktywną umową ramową, Pani po sprawdzeniu odparła:
    - "nie mogę udzielić panu żadnych informacji podczas rozmowy telefonicznej"
    - "ok, rozumiem zatem, że umowa ramowa została rozwiązana i dlatego nie
    ma pani formalnych podstaw do rozmów ze mną i przekazywania informacji"
    - "jest to jedna z możliwości"
    :-)))