  • Data: 2010-03-16 18:47:35
    Temat: Re: zamnięcie rachunku
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hnnq3m$b33$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "ketiv" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Może wystarczy tylko pismo wysłane do nich pocztą wewnętrzną z
    > konta,własnie też się nad tym zastanawiam.
    >
    > Grażyna

    Zamykalem w styczniu 2009, wyslalem pismo o zamknieciu rachunkow tradycyjna
    poczta, listem poleconym wraz z tokenem, co zaznaczylem w liscie. Przez
    poczte wewnetrzna wyslalem tylko info, ze zamykam konto i wysylam im token
    wraz z pismem. Wystarczylo i potem po pewnym czasie wyslali mi pismo, ze
    konto zostalo zamkniete.