  • Data: 2009-12-28 13:54:16
    Temat: Re: zarabianie w euro
    Od: "Stiwi" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > SA ma minimalnie
    >
    > Taaa.

    Fajna odpowiedź :-) Tak się składa, że na bieżąco śledze kursy i sam dużo wymieniam.
    Z WBK
    niejako, że muszę gdyć ich bankomaty jako jedyne w Polsce obsługują DCC. Ale kursy są
    kiepskie.
    BRE ma dużo lepsze, minimalnie lepsze PEKAO SA, kto jeszcze? Kiedyś Fortis miał
    niezłe, ale to już
    historia.

> [...]
    > wymieniał kasę, zakładam że nie jedzie do DE na miesięczne wakacje do pracy,
    > tylko na dłużej, a to z założenia przekłada się na to, że do PL nie
    > przywiezie tysiączka euro tylko znacznie większą ilość pieniędzy. Przy
    > większej ilości euro i przewalutowaniu ww. waluty na PLN mBank leży, kwiczy
    > i robi pod siebie (z resztą jak każdy bank). Dlatego też jeżeli autor wie że
    > kasę będzie wymieniał na PLN to tylko otwierać konto w banku z kasą (okienko
    > kasowe), w której może bez problemów wpłacić i wypłacić mamonę w razie

    Autor nie pisał, że w grę wchodzi przywóz gotówki. Jeśli tak, to oczywiście WBK,
    wybranie EUR i
    przechadzka do np Intraco w Wawie.

    > mają jeszcze VC walutowej.
    >
    > No i gdzie ta twoja idealność mBanku? W tym, że ma VC do konta i wypłaty z
    > bankomatów za free? A problemy dostęp do kasy już cię nie interesuje?
    > Kursy? - daruj sobie.
    > Idealny Multibank tylko dlatego, że ma oddział i nie ma VC walutowej -
    > bomba! ;)

    Autor nie sprecyzował, że zależy mu na możliwości wybrania waluty EUR w Polsce. A w
    Niemczech z
    mBanku wyciągnie bezpłatnie. W Multibanku karta walutowa to pewnie kwestia czasu.