  • Data: 2009-11-24 20:44:55
    Temat: Re: zastrzeżenie dowodu
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Feromon pisze:
    > Jakie szanse ma złodziej kradnący dowód na wyłudzenie jakiegoś
    > kredytu lub zakupów w sklepie dla idiotów PO zastrzeżeniu dowodu osobistego
    > w bazie dla banków?
    > Teściowa się strasznie zamartwia. Trwało 3,5 godziny od kradzieży do
    > zastrzeżenia.
    > Teściowa nie ma żadnego konta ani kredytu. Mniemam, że jak nie egzystuje
    > w BIK
    > to nikt nie zatwierdzi zakupów ratalnych emerytce?
    > Jak mam ją pocieszać? To naprawdę wspaniała teściowa :)))

    A tak w ogóle to JAK TO DZIAŁA??? Ktoś kradnie mój dowód, z moim
    zdjęciem i- zupełnie inaczej wyglądając- na JEDEN dokument tożsamości
    bierze sobie tak po prostu kredyt? Bez żadnego dodatkowego sprawdzenia,
    czy ja to ja?

    Mam wrażenie, że wszystkie czynności wykonane moim dokumentem po
    dacie/godiznie zgłoszenia kradzieży nie mogą być traktowane jak wykonane
    przeze mnie... ale to tak na marginecie...

    Pracowników banków/sieci komórkowych/sklepów/czegokolwiek, którzy
    potrafią takie umowy "zatwierdzić" należałoby ścigać wręcz z urzędu, bo
    nie wierzę, że takie coś da się zrobić nieświadomie. To powinno być
    surowo karane przestępstwo...

    --
    Michał