  • Data: 2009-11-24 22:28:13
    Temat: Re: zastrzeżenie dowodu
    Od: Michal_Ko <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf pisze:

    > Dzis czytalem jakiegos newsa (niepamietam gdzie, prenumeruje sporo rss
    > ), ze pewnemu czlowiekowi na ukradziony dowod zalozono dwa nieoplacane
    > telefony komorkowe.
    > Poniewaz u 2-ch operatorow, mial dwie sprawy sadowe do kazdego osobno.
    > Jedna wygral, druga przegral :)))))))

    Pogratulować Nam w takim razie systemu prawnego i poziomu
    prawników/sędziów... Brak słów po prostu, bo na nerwy szkoda zdrowia.

    Jak pisałem- dla mnie absurdem totalnym jest już sam fakt uruchomienia
    jakiejkolwiek z wspomnianych umów, a jeszcze przegranie sprawy w sądzie
    o coś takiego to już w ogóle paranoja.

    Praktycznie wszędzie, gdzie podpisywałem zobowiązania tego typu, byłem
    proszony o conajmniej 2 dokumenty tożsamości + dodatkowa weryfikacja
    źródła dochodu. Nawet przy weryfikacji "na oświadczenie" nie jest
    możliwe, żeby przypadkowy złodziej/znalazca dowodu na chybył-trafił
    wytypował nasze miejsce pracy, zajmowane stanowisko, deklarowane zarobki.

    Dlatego wciąż stoję na stanowisku, że takie numery nie są możliwe bez
    świadomego współudziału osoby z banku/operatora komórkowego itd... I to
    przeciwko nim powinny się głównie toczyć sprawy sądowe.

    --
    Michał