  • Data: 2008-07-02 14:46:53
    Temat: Re: zbieranie punktów za płatności kartą
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name> szukaj wiadomości tego autora

    zlotowinfo <u...@g...pl> wrote:
    > które banki oferują zbieranie punktów lub jakichś gratisów, prowizji
    > itp za używanie karty, używam zazwyczaj płatności internetowych teraz
    > co raz więcej więc może warto by coś dodatkowo uszczknąć

    Kiedyś interesowałem się tym, i stwierdziłem że wartość tych nagród
    jakie takie programy przyznają wynosi mniej więcej 0.3% obrotu.
    Czyli przykładowo jeśli zrobisz w miesiącu 500 zł obrotu kartą,
    uzbierasz punktów na nagrody o wartości 1.50 zł. Stwierdziłem że tego
    rzędu pieniądzie nie rekompensują nawet czasu poświęconego na
    zarejestrowanie się w programie - szkoda zachodu.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/