    From: "Szymon" <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zdolnosci kredytowe i zarobki brutto
    Date: Tue, 9 Apr 2002 10:00:35 +0200

    Użytkownik "calcium300mg" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:wXos8.276838$Rf.3541163@news.chello.at...
    > Chyba nie wszędzie? Są takie banki, które biorą pod uwagę netto - i jest
    > rozsądne, bo gdy bierze się brutto - to i tak trzeba oszacować dochód
    > netto... W końcu ważne jest to, ile ktoś dostaje tych pieniędzy w
    > rzeczywistości, a nie to ile płaci podatków...

    Mnie sie wydaje, ze to i tak jest paranoja. Zarobki niewiele powinny miec
    wspolnego z kredytem, a przynajmniej nie byc jedyna tego miara. Juz
    operatorzy telefonii komorkowej wiedza ile miliardow traci sie na
    nieuczciwych klientach nawet jesli posiadaja oni swistek, ze sa zatrudnieni.

    Dziwi mnie fakt, ze nie mozna dostac karty kredytowej pod zastaw np. lokaty
    terminowej, albo ktos kto ma saldo 10.000zl nie moze dostac, a ktos kto ma
    0, ale zatrudnienie otrzymuje ja bez problemu. Powolujac sie na
    komorkowcow - o wiele chetniej widza zastaw niz zaswiadczenie o
    zatrudnieniu. Juz sie nauczyli... a banki jeszcze nie.

    pzdr