  • Data: 2009-11-09 19:34:15
    Temat: Re: zenada
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "vanbsten"

    ok van juz nie mam siły drążyć tematu:)
    paradoksy mysle wskazałem - co było z ptasią, matami, maseczkami itp itd.
    Co do USA to ok, oddzielny temat w ogóle.
    Ameryka jest fajna na fotkach z Manhattanu.
    W środku nie na nasz europejski a juz szczególnie słowiański rozum.
    Ja ją odbieram źle.

    Ze skalą szczepień masz racje, tam na normalna grype sie szczepią masowo, to
    inna bajka niz u nas.

    Co do przymusu to jakaś mądra posłanka cos tam brąchała w sejmie, ale masz
    racje, to praktycznie niemozliwe żeby przeszedł. Oczywiście tu mamy element
    polityczny, bo jak jest gdzieś poseł PIS i poseł PO, to niezależnie co powie
    jeden - drugi bedzie zaprzeczał. To tylko o to chodzi i o nic innego:)

    To co piszesz o dzieciakach i zachorowaniach.
    OK, ale tu mamy podstawowy element który nie jest podawany jakoś otwartym
    kodem.
    Czyli ile w ogóle jest zachorowań na grypę, ile ze skutkiem śmiertelnym i to
    dopiero w zestawieniu ze świńską.
    Bez tej jasno podanej informacji do niczego konstruktywnego nie dojdziemy bo
    nie mamy danych.
    Może nie umiem do nich dotrzec, nie wiem, ale wobec takiej ogólnej paniki to
    chyba powinny byc podawane jakoś mocno publicznie.