  • Data: 2012-01-16 08:27:49
    Temat: Re: zgubiona paywave a znalazca
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 15 Jan 2012 19:43:02 -0600, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > czemu interesuje cię co zrobi bank jak mu ukradną pieniądze?

    Bo nie lubię jak ktokolwiek jest okradany, nie tylko ja. Tak dla
    zasady. Poza tym chciałbym wiedzieć jak działa gadżet, który używam.
    Mam wrażenie że żeby dowiedzieć się jakie są konkretne procedury
    postępowania z kartą to już tajemnica np. o tym losowym pytaniu o
    pin nie było w informacjach załączonych do karty.
    Ale powyższe informację zmotywowaly mnie by zadzwonic do banku po
    szczegóły.

    --
    Marek