  • Data: 2006-01-19 19:16:17
    Temat: Re: zielony banerek na stronie mBanku
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Znaczy nie ten kto wysyla wadliwe listy jest zly,

    Zły to jest człowiek, który kradnie, względnie morduje i gwałci,
    a nie pisze błędnie zakodowane wiadomości na usenet... Niewiedza
    w temacie kodowania jeszcze do kodeksu nie trafiła. :)

    > ale ten ktory to zauwazy i nie zignoruje?

    Gdzieś Ty to z mojego posta wyczytał, pokaż mi proszę... Ja pisałem
    raczej o programach i podejściu programistów, a nie o tym kto na co
    i kogo nie zignoruje.

    Zakładanie że *wszystko* jest *zawsze* zgodne ze standardem,
    w przypadku czytnika newsów świadczy IMHO o mało realnym
    spojrzeniu na otaczający świat i tyle.

    --
    Wojciech Bancer