  • 1. Data: 2006-01-18 17:01:04
    Temat: zielony banerek na stronie mBanku
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    w dolnej części strony głównej mBanku pojawił się bannerek z literkami i
    cyframi
    co to jest?

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 2. Data: 2006-01-18 19:03:55
    Temat: Re: zielony banerek na stronie mBanku
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w wiadomości
    > w dolnej części strony głównej mBanku pojawił się bannerek z literkami i
    > cyframi
    > co to jest?

    To tylko dla wtajemniczonych ;)

  • 3. Data: 2006-01-18 19:12:45
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dqm3fj$jig$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): Marcin_P. z adresu <n...@o...pl> napisał(a):

    > To tylko dla wtajemniczonych ;)

    a już myślałem, że wygrałem superkubek w jakimś konkursie - do kolekcji
    brakuje mi jeszcze białego, a na aukcjach WOSP zostałem przebity
    ładie by wyglądał wśród innych kubków i mousepadów z autografem samego
    prezesa :)

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 4. Data: 2006-01-19 15:08:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    birkoff napisał(a):
    > Re od plusz OE dekoduje poprawnie, tylko Twoje "Re" jest nieczytelne...

    Plusz może i koduje poprawnie, ale pokaż mi w jego nagłówkach deklarację
    kodowania...

  • 5. Data: 2006-01-19 15:49:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "S.T." <n...@p...onet.pl> writes:

    > A swoją drogą, to ten Forte Agent musi być jakiś dupiaty,
    > skoro inne czytniki bez problemu radzą sobie z tak banalnym
    > błędem jak brak deklaracji kodowania znaków.

    Jasne, przeciez mozna zatrudnic jasnowidza.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 6. Data: 2006-01-19 16:49:54
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    w wiadomości <news:m3lkxckyjp.fsf@defiant.localdomain> wstukał:

    > Jasne, przeciez mozna zatrudnic jasnowidza.

    Po co, wystarczy stosować RFC.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2006-01-19 17:11:03
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jasne, przeciez mozna zatrudnic jasnowidza.

    ???
    A może postawienie tarota wystarczy?;-P

    Tak trudno zaprogramować domyślne kodowanie w razie braku deklarcji
    na te same co w poczcie wychodzącej, co załatwiłoby problem w 99%
    takich przypadków?

  • 8. Data: 2006-01-19 17:22:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 19 Jan 2006 18:11:03 +0100,
    osoba podpisana: S.T. <n...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > Tak trudno zaprogramować domyślne kodowanie w razie braku deklarcji
    > na te same co w poczcie wychodzącej, co załatwiłoby problem w 99%
    > takich przypadków?
    Trudno nie jest. Co nie zmienia faktu, że te posty były błędne;

    KJ

    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day

  • 9. Data: 2006-01-19 17:33:57
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 19 Jan 2006 17:49:54 +0100, w <y...@i...dyndns.org.invalid>,
    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

    > Użytkownik Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    > w wiadomości <news:m3lkxckyjp.fsf@defiant.localdomain> wstukał:

    > Po co, wystarczy stosować RFC.

    I właśnie Sourcer zastosował RFC. I wzbudziło to zdumienie...

  • 10. Data: 2006-01-19 17:55:56
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>
    w wiadomości <news:majvs11bln3q2872is2ltc2dllnn0dkdgp@4ax.com> wstukał:

    > I właśnie Sourcer zastosował RFC. I wzbudziło to zdumienie...

    No nie do końca zastosował i nie wszystkie ;) I nie on, a jego czytnik :O

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]