  • Data: 2003-10-11 12:23:48
    Temat: Re: zlamana karta lukasa a wyplata z bankomatu
    Od: MK <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 Oct 2003 14:12:19 +0200, Wojciech Nawara <n...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "MK" <m...@k...pl> napisał w wiadomości

    > biuro

    > Ale jako taki BOK Euronetu jest nieczynny w nocy. Automat zgłoszeniowy mają.
    > Mówię o numerach nalepionych na bankomatach - jeden ulgowy, a drugi
    > warszawski.
    >
    > Więc ja się pytam gdzieś Ty się dodzwonił?

    no to juz sam nie wiem, prawde mowiac do teraz czuje skutki tej nocy
    ( lekka pomrocznosc jasna ;) ) nie dzwownilem ze swojej kom. wiec nie
    mam nawet jak sprawdzic. W kazdym razie obdzwonilem kilka numerow,
    warszawski nie odpowiadal natomiast na pewno numer ktory zdzialal
    zaczynal sie na 801 co dalej nie pamietam

    > Hmmm...

    > Ja tam nie mam nawet karty niezastrzeżonej, więc to nic dziwnego. To jest
    > lista zamówień kart. I to zamówień przez e-bank.

    i pewnie masz racje, prawde mowiac nigdy tam nie zagladalem az do
    dzisiaj, ale sadzilem ze powinna tam byc. Widac sie mylilem ;-)

    MK.