    From: Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: złotówka
    Date: 23 May 2002 16:10:18 GMT
    Sender: Roman Kubik <r...@f...sb.gov.pl>

    > Czy to znaczy, że najbardziej powinny się umacniać waluty takich krajów jak
    > Chiny i Rosja. (najwyższa dynamika)?

    JESLI nikt przy nich nie bedzie majstrowal.
    JESLI nie przyjdzie jakis kryzys (ktory najbardziej odbija sie na gospodarkach
    (tym razem bezwzglednie) slabych)
    JESLI beda miali pod kontrola deficyt budzetowy i inflacje

    te same jesli stosuja sie do "rosnacej" zlotowki. tylko ze przy zlotowce juz
    majstruja :-(.

    jest zapewne jeszcze wiele innych czynnikow o ktorych nie mam pojecia :-).

    pozdrawiam

    romekk