  • Data: 2002-03-26 10:51:11
    Temat: Re: zlotowki na ? jak to zrobic
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gul Fiber" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a7pfn7$1ro$1@shilo.silesia.pik-net.pl...
    > Witam
    > mam takie pytanie techniczne
    > chce zaozyc lokate w ? a mam pieniadze na koncie w pln
    > 1. gdzie najkorzystniej zalozyć konto walutowe?
    > 2. czy nie bedzie problemu z przelaniem pln na konto walutowe zeby
    > przewalutowali mi automatycznie na ? ?

    Proponuje zalozenie konta w PLN i w walucie w BSK, przelac z innego banku
    kase na konto w PLN, wybrac moment przewalutowania i gotowe. W BSK kursy
    preferencyjne dla kwot od 5000 EUR/USD, niestety musisz zaplacic za
    prowadzenie rachunku w PLN (min 4zl) w walucie 5zl/mies. Po wykonaniu
    transakcji konta zamykasz i walute przenosisz do banku z najkorzystniejsza
    oferta lokat walutowych.