  • Data: 2002-06-09 18:18:34
    Temat: Re: zly numer konta - co teraz???
    Od: "Jurek" <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Mialem kiedys podobny problem...
    Pani księgowa w mojej starej... ch...owej firmie (Telbank) pomylila numer
    konta...
    Zamiast 9 wpisala 8....
    Pieniądze trafily na tzw konto przejsciowe... (Bank PEKAO SA)

    Po jakims tygodniu trafily na moje wlaściwe konto...

    Wazne jest nazwisko i adres odbiorcy...

    Pozdro....

    Użytkownik "Piotr W." <p...@u...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:3d0399ae_3@news.vogel.pl...