eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważaćRe: zmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
  • Data: 2007-08-12 10:30:06
    Temat: Re: zmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
    Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 11 Sie, 16:57, aa <a...@a...pl> wrote:
    > t...@w...pl wrote:
    > > Ostatnio przydarzyła mi się niemiła historia. Zgubiłem kartę haseł
    > > jednorazowych. Zgubioną anulowałem i chciałem aktywować nowa, ale nie
    > > było to możliwe bez posiadania starej. Zadzwoniłem do mlini.
    >
    > Niezłe. A portfel to często gubisz?
    >
    > > Oczywiscie jako zwykły użytkownik konta internetowego nie pamietałem
    > > hasła do mlini - po rozmowie z konsultantem i weryfikacji wielu danych
    > > zostałem poinformowany, ze rozpocznie się procedura oddzwaniania.
    >
    > Zwykły użytkownik to pamięta albo sobie zapisuje. Jak na razie 2 twoje
    > błędy żadnego błędu banku.
    >
    > > Okazało się jednak, że numer, który miałem przypisany do konta w
    > > międzyczasie się zmienił i zostałem odesłany do oddziału - Mpunktu. W
    >
    > Sam się zmienił czy poprostu zmieniłeś sobie numer i zapomniałeś
    > poinformować o tym banku? Jak na razie zaliczam Ci 3. "wpadkę"
    >
    > > mpunkcie (Warszawa, ul.Grójecka 79) zostałem poinformowany, ze
    > > procedura zmiany numeru trwa 7 dni !!!. Od drugiego dnia dzwoniłem
    >
    > 7 dni czy 7 dni roboczych?
    >
    >
    >
    > > Od momentu zgubienia karty nie mam kontroli nad kontem (nie mam jak
    > [...]
    > > Nikt mi nie chciał pomóc w tej nietypowej sytuacji - nie ma żadnej
    > > awaryjnej szybszej ścieżki zmiany danych, nawet w tak ważnych
    >
    > Jest normalna procedura, a że to trochę trwa - trzeba było nie olewać
    > sobie swojego głównego konta i banku wcześniej. Jeśli myślisz że w innym
    > banku będzie lepiej to życzę Ci powodzenia.
    >
    > W zasadzie to jeszcze sprawdź czy przypadkiem nie zmieniałeś dowodu
    > i/lub adresu zamieszkania, bo może się okazać że wyciągnięcie kasy z
    > tego konta zajmie Ci parę miesięcy a może nawet lat.

    Z treści odpowiedzi wnioskuje ze jest Pan (nie jestesmy na szczęście
    na ty jeszcze) pracownikiem mbanku.
    Więc powiem jedno ( abstrahując od wszelkich win po mojej stronie) w
    przypadku wizyty klienta w oddziale i posiadaniu dokumentu tożsamości
    każdy bank powinien niezwłocznie umożliwić dostęp do zgromadzonych
    środków. Kiepskie procedury nie zwalniają z takiego obowiązku - tyle -
    pewnie gdybym był private banking to bym inaczej został potraktowany.
    A co do terminu to zwykle on wynosi 3 dni, więc zwlekanie ze strony
    banku jest tym bardziej uciązliwe - zaznaczam, ze nie byla to zwykla
    zmiana telefonu, ale zmiana, od której zależał wogóle dostęp do konta.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1