-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!xs4all!news.glorb.com!postnews.google.com!
k79g2000hse.googlegroups.com!not-for-mail
From: t...@w...pl
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: zmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
Date: Sun, 12 Aug 2007 03:30:06 -0700
Organization: http://groups.google.com
Lines: 66
Message-ID: <1...@k...googlegroups.com>
References: <1...@g...googlegroups.com>
<f9kio3$c5d$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.5.136.140
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1186914606 31582 127.0.0.1 (12 Aug 2007 10:30:06 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Aug 2007 10:30:06 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <f9kio3$c5d$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.1.6)
Gecko/20070725 Firefox/2.0.0.6,gzip(gfe),gzip(gfe)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: k79g2000hse.googlegroups.com; posting-host=83.5.136.140;
posting-account=ps2QrAMAAAA6_jCuRt2JEIpn5Otqf_w0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:422836
[ ukryj nagłówki ]On 11 Sie, 16:57, aa <a...@a...pl> wrote:
> t...@w...pl wrote:
> > Ostatnio przydarzyła mi się niemiła historia. Zgubiłem kartę haseł
> > jednorazowych. Zgubioną anulowałem i chciałem aktywować nowa, ale nie
> > było to możliwe bez posiadania starej. Zadzwoniłem do mlini.
>
> Niezłe. A portfel to często gubisz?
>
> > Oczywiscie jako zwykły użytkownik konta internetowego nie pamietałem
> > hasła do mlini - po rozmowie z konsultantem i weryfikacji wielu danych
> > zostałem poinformowany, ze rozpocznie się procedura oddzwaniania.
>
> Zwykły użytkownik to pamięta albo sobie zapisuje. Jak na razie 2 twoje
> błędy żadnego błędu banku.
>
> > Okazało się jednak, że numer, który miałem przypisany do konta w
> > międzyczasie się zmienił i zostałem odesłany do oddziału - Mpunktu. W
>
> Sam się zmienił czy poprostu zmieniłeś sobie numer i zapomniałeś
> poinformować o tym banku? Jak na razie zaliczam Ci 3. "wpadkę"
>
> > mpunkcie (Warszawa, ul.Grójecka 79) zostałem poinformowany, ze
> > procedura zmiany numeru trwa 7 dni !!!. Od drugiego dnia dzwoniłem
>
> 7 dni czy 7 dni roboczych?
>
>
>
> > Od momentu zgubienia karty nie mam kontroli nad kontem (nie mam jak
> [...]
> > Nikt mi nie chciał pomóc w tej nietypowej sytuacji - nie ma żadnej
> > awaryjnej szybszej ścieżki zmiany danych, nawet w tak ważnych
>
> Jest normalna procedura, a że to trochę trwa - trzeba było nie olewać
> sobie swojego głównego konta i banku wcześniej. Jeśli myślisz że w innym
> banku będzie lepiej to życzę Ci powodzenia.
>
> W zasadzie to jeszcze sprawdź czy przypadkiem nie zmieniałeś dowodu
> i/lub adresu zamieszkania, bo może się okazać że wyciągnięcie kasy z
> tego konta zajmie Ci parę miesięcy a może nawet lat.
Z treści odpowiedzi wnioskuje ze jest Pan (nie jestesmy na szczęście
na ty jeszcze) pracownikiem mbanku.
Więc powiem jedno ( abstrahując od wszelkich win po mojej stronie) w
przypadku wizyty klienta w oddziale i posiadaniu dokumentu tożsamości
każdy bank powinien niezwłocznie umożliwić dostęp do zgromadzonych
środków. Kiepskie procedury nie zwalniają z takiego obowiązku - tyle -
pewnie gdybym był private banking to bym inaczej został potraktowany.
A co do terminu to zwykle on wynosi 3 dni, więc zwlekanie ze strony
banku jest tym bardziej uciązliwe - zaznaczam, ze nie byla to zwykla
zmiana telefonu, ale zmiana, od której zależał wogóle dostęp do konta.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.08.07 10:34 t...@w...pl
- 12.08.07 10:39 t...@w...pl
- 12.08.07 10:45 t...@w...pl
- 12.08.07 10:47 t...@w...pl
- 12.08.07 10:48 t...@w...pl
- 12.08.07 10:49 t...@w...pl
- 12.08.07 10:52 t...@w...pl
- 12.08.07 11:00 MK
- 12.08.07 11:09 t...@w...pl
- 12.08.07 11:12 MK
- 12.08.07 11:13 t...@w...pl
- 12.08.07 11:13 t...@w...pl
- 12.08.07 11:18 Danny
- 12.08.07 11:24 Darek
- 12.08.07 11:37 Wojciech Nawara
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie