eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważaćRe: zmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: aa <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zmiana numeru telefonu w Mbank - radzę uważać
    Date: Sun, 12 Aug 2007 14:17:37 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <f9mtos$isi$1@inews.gazeta.pl>
    References: <1...@g...googlegroups.com>
    <f9kio3$c5d$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 202-goc-5.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1186921053 19346 62.121.120.202 (12 Aug 2007 12:17:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 12 Aug 2007 12:17:33 +0000 (UTC)
    X-User: kkloi
    X-Antivirus: avast! (VPS 000764-6, 2007-08-11), Outbound message
    In-Reply-To: <1...@k...googlegroups.com>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.8.0.10)
    Gecko/20070221 Thunderbird/1.5.0.10 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:422867
    [ ukryj nagłówki ]

    t...@w...pl wrote:
    > Z treści odpowiedzi wnioskuje ze jest Pan (nie jestesmy na szczęście
    > na ty jeszcze) pracownikiem mbanku.

    :) Niestety z moich kontaktów z bankami to tylko tyle że kiedyś robiłem
    audyt w jednym...

    > Więc powiem jedno ( abstrahując od wszelkich win po mojej stronie) w
    > przypadku wizyty klienta w oddziale i posiadaniu dokumentu tożsamości
    > każdy bank powinien niezwłocznie umożliwić dostęp do zgromadzonych
    > środków. Kiepskie procedury nie zwalniają z takiego obowiązku - tyle -

    OIDP procedury mBanku to możesz na dowód wypłacić pieniądze do kwoty
    5000. Powyżej to trzeba zlecić przez net albo telefonicznie...
    Nie chcieli wypłacić? Nic o tym nie piszesz.

    > pewnie gdybym był private banking to bym inaczej został potraktowany.
    > A co do terminu to zwykle on wynosi 3 dni, więc zwlekanie ze strony
    > banku jest tym bardziej uciązliwe - zaznaczam, ze nie byla to zwykla
    > zmiana telefonu, ale zmiana, od której zależał wogóle dostęp do konta.

    Tak czytając - pracujesz u konkurencji a tu próbujesz nieudolnie robić
    BPR? ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1