  • Data: 2004-11-12 09:20:54
    Temat: Re: zniszczenie karty, jak poprawnie?
    Od: "Fajas" <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy aby nie przesadzasz? Po co komu taki standard, skoro istnieje
    > niepoliczalna ilość skutecznych sposobów?
    > Standardy na wszystko? Przypomina mi to nauczyciela PO (dla młodzieży:

    A dlaczego niby kazdy klient ma wiedziec w jaki sposob zniszczyc KK????
    Moze wytlumaczysz to mojej babci ktora ma 88 lat i chcialaby poslugiwac sie
    KK???
    Jesli zapyta Ciebie jako pracownika banku to solidnosc wymaga udzielic
    konkretynej rzeczowej odpowiedzi i to sa wlasnie standarty.
    A w bankach pod tym wzgledem jest tragicznie!!!! Mam namysli rzeczowe
    odpowiedzi na konkretne mniej lub bardziej szczegolowe pytanie.
    Przyklad z naszej dyskusji jest bardzo dobry...
    A co jesli zapyta Cie ktos jak zniszczyc KK z chipem???

    Fajas