eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizniszczenie karty, jak poprawnie?Re: zniszczenie karty, jak poprawnie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zniszczenie karty, jak poprawnie?
    Date: Fri, 12 Nov 2004 10:30:10 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <cn1vr2$mdr$4@inews.gazeta.pl>
    References: <cn0dql$vuq$2@news.dialog.net.pl>
    <5...@n...onet.pl>
    <cn0eun$vuq$3@news.dialog.net.pl> <cn1ohj$8g5$1@news.telbank.pl>
    <cn1qrg$mdr$1@inews.gazeta.pl> <cn1v5k$8p4$1@news.telbank.pl>
    Reply-To: yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com
    NNTP-Posting-Host: amp150.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1100251810 22971 83.17.71.150 (12 Nov 2004 09:30:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 Nov 2004 09:30:10 +0000 (UTC)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: mlekoinabial
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    In-Reply-To: <cn1v5k$8p4$1@news.telbank.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:324538
    [ ukryj nagłówki ]

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-12 10:20, kiedy Fajas napisał(a) co
    następuje:

    > A dlaczego niby kazdy klient ma wiedziec w jaki sposob zniszczyc KK????
    > Moze wytlumaczysz to mojej babci ktora ma 88 lat i chcialaby poslugiwac sie
    > KK???
    > Jesli zapyta Ciebie jako pracownika banku to solidnosc wymaga udzielic
    > konkretynej rzeczowej odpowiedzi i to sa wlasnie standarty.
    > A w bankach pod tym wzgledem jest tragicznie!!!! Mam namysli rzeczowe
    > odpowiedzi na konkretne mniej lub bardziej szczegolowe pytanie.
    > Przyklad z naszej dyskusji jest bardzo dobry...
    > A co jesli zapyta Cie ktos jak zniszczyc KK z chipem???

    Primo, mnie nikt o to w sposób formalny zapyta.
    Secundo, w tym masz rację, że bank powinien udzielić *rzeczowej*,
    *rzetelnej* i *skutecznej* (tj prowadzącej do unicestwienia istotnych
    danych) odpowiedzi i poinformować pytającego klienta co powinien uczynić
    w sposób jasny i dający się łatwo uskutecznić. Natomiast domaganie się
    jednej standaryzowanej dla wszystkich banków (a nawet dla wszystkich
    kart - bo karty z wydrukowanym podpisem może jeszcze należy przeciąć
    wzdłuż tego podpisu, kto wie) odpowiedzi jest IMHO absurdem i przypomina
    pomysł pewnego sowieckiego pisarza, aby w centrum miasta zainstalować
    supernowoczesny Centralny Otwieracz do Konserw.

    PS Jeśli nie muszę oddawać karty do banku, to używam niszczarki do
    dokumentów.
    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****
    **** ****
    **** yayco (yayco_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1