eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizniszczenie karty platniczej w sklepieRe: zniszczenie karty platniczej w sklepie
  • Data: 2005-06-22 19:00:32
    Temat: Re: zniszczenie karty platniczej w sklepie
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 22 Jun 2005 09:37:39 +0200, PshemeK <p...@o...pl> wrote:

    >A jakby bank przeprowadził kampanię telefoniczną (co oczywiście nie
    >nastąpi, bo jest zapewne nieopłacalne), to by się Paulina tłumaczyła, że
    >nie wiedziała, bo z założenia nie odbiera telefonów z zastrzeżonych
    >numerów.
    Przypadek z zycia:
    Dzwonie do klienta (z numeru zastrzezonego) bo "zapomnial" oplacic
    ostatnia fakture. Dzwonie, raz, drugi, trzeci - ciagle zajete.
    Wysylam sms do klienta ze prosze o kontakt pod nr (...) jak bedzie
    mial wolna linie. Brak reakcji - wylaczam realizacje uslugi za ktora
    nie zaplacic i wysylam klientowi mail. Nastepnego dnia dzwoni klient z
    pretensja:
    - Dlaczego wstrzymal Pan swiadczenie uslugi.
    - Z powodu braku wplaty.
    - Ale dlaczego Pan nie zadzwonil?
    - Dzwonilem, ale bylo ciagle zajete.
    - Moze dzwonil Pan z zastrzezonego?
    - Owszem.
    - A widzi Pan, ale ja nie odbieram zastrzezonych!
    - Wyslalem Panu sms z prosba o kontakt!
    - Ale ja nie odbieram sms!

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1