    From: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: znowu VWBankDirect
    Date: Sat, 21 Jul 2007 06:50:24 +0000 (UTC)

    T...@s...in.the.world napisał(a):

    > Teraz sie zastawiam nad upgradem do tzw. pakietu srebrnego. No i tu
    > pytanie: co ja otrzymam za te 60zl wiecej? Podobno wypukla karte
    > debetowa (nie KK) Visa i jakies ubezpieczenie. Czy ktos moze to
    > przerabial?
    >
    > O upgradzie pomyslalem dopiero teraz jak dowiedzialem sie ze nie
    > przewalutowywuja podwojnie przy transakcjach poza strefa Euro i nie
    > pobieraja za to oplaty.

    Chyba wygodniej i taniej bedzie przeniesc posiadana karte do Polbanku

    "Karta kredytowa Polbanku jest również idealnym rozwiązaniem na tanie zakupy za
    granicą. Dokonywane za jej pośrednictwem transakcje, przeliczane są bezpośrednio z
    waluty obcej na złotówki i to bez żadnych prowizji, podczas gdy wiele innych banków
    przelicza transakcje najpierw na euro lub dolary, a dopiero potem na złotówki.
    Karta Polbanku to także gwarancja bezpieczeństwa, gdyż jest ona zabezpieczona przed
    nieuprawnionym użyciem. Niewątpliwą jej zaletą jest także to, że każdy posiadacz
    karty otrzymuje bezpłatne ubezpieczenie na życie."