    From: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: znowu... jaki bank?
    Date: Tue, 3 Oct 2006 23:37:33 +0200

    Uzytkownik "Gostecka"

    > takie rzeczy to tylko w Erze;p

    niekoniecznie w Erze - sam sobie skomponuj ponizszy zestaw:
    ----------
    1. Fortis e-pakiet za 8 zl/mies masz na przelewy darmowe, krotkie
    lokaty (u mnie dziala jako glowny)
    2. Inteligo za 1 zl/mies masz do kupowania w internecie: tyle trzymasz
    na subkoncie z karta ile chcesz, reszte obok na innym subkoncie np do
    placenia "z inteligo", na ten rachunek mozesz w PKOBP cos wplacic lub
    wyplacic jak juz chcesz spotkania z kasjerka ;-)
    Jeszcze przelew ktorego potwierdzenie bank wysle komus faxem warto
    zrobic z inteligo
    3. DB-Student w DB-PBC za 1 zl/mies dla darmowej karty VE swietnej do
    bankomatow w UK, Francji, USA, DB itp. (bobry kurs i zero porwizji)
    w DB mozna zrobic rowniez Polecenia Zaplaty (sa darmowe w
    przeciwienstwie do Fortisa)
    Za te 3 rachunki placisz 10 zl/mies i masz swietne pokrycie
    wszelkich zachcianek
    Jak by ci bylo malo to w ING polecam karte Maestro Podróznik za 9 zl z
    podgladem przez internet przez darmowy ING-online (trzeba otworzyc
    konto OKO ale tam nawet nie musisz nic wplacac) - to do placenia karta
    w dziwnych miejscach (np na stacjach benzynowych).
    Kilka rachunków do róznych celó wcale nie musi wyjsc drozej niz jeden
    :-)
    *** blad ***