  • 1. Data: 2006-10-02 11:06:26
    Temat: znowu... jaki bank?
    Od: s...@p...pulawy.pl

    Witam,
    Od kilku dni siedze nad ofertami bankow bo chce uciec z PEKAO SA i nie
    wiem co wybrac. Moze ktos tutaj mi doradzi... W Pekao odpowiada mi
    obsluga konta w internecie i ilosc bankomatow ale jest drogo i
    oprocentownie roru skandalicznie niskie. Do tego kiepskie wyniki
    Pioneera. Chcialbym wiec banku z duza iloscia bankomatow w Polsce (jak
    Fortis... lub Pekao) i stosunkowo niskim kosztem wybierania gotowki za
    granica (juz wiem ze nie Fortis...), standardem obslugi konta przez
    internet nie gorszym niz Pekao, dostepem (sporadycznie) do obslugi
    "okienkowej" z bezplatnymi wyplatami gotowki (znowu nie Fortis bo za
    wyplate z okienka pobiera haracz jesli dobrze odczytalem...), tanimi
    lub darmowymi przelewami przez internet z mozliwoscia samodzielnego
    ustalania i czestego zmieniania limitow dziennych i miesiecznych,
    wysokim oprocentowniem roru i lokat, najlepiej jakby jeszcze mial dobre
    fundusze (jak BZWBK...). Nie interesuja mnie kredyty, debety, karty
    kredytowe (moja firma ma korzystna umowe z Citi). Co byscie
    doradzili...? Z gory dziekuje za pomoc!
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2006-10-02 19:07:19
    Temat: Re: znowu... jaki bank?
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    s...@p...pulawy.pl napisa?(a):
> [...]
    > fundusze (jak BZWBK...). Nie interesuja mnie kredyty, debety, karty
    > kredytowe (moja firma ma korzystna umowe z Citi). Co byscie

    takie rzeczy to tylko w Erze;p

  • 3. Data: 2006-10-02 19:49:37
    Od: "Michal Ch" <c...@p...onet.pl>

    Multibank

    <s...@p...pulawy.pl> wrote in message
    s.com...

  • 4. Data: 2006-10-03 07:38:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik <s...@p...pulawy.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > fundusze (jak BZWBK...). Nie interesuja mnie kredyty, debety, karty
    > kredytowe (moja firma ma korzystna umowe z Citi). Co byscie

    1. Inteligo, ale lokaty kiepsko oprocentowane (+ mBank do lokat ?)
    2. Millennium, ale ma malo bankomatów

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2006-10-03 08:07:21
    Od: "martin" <m...@g...com>

    Slawek Kos napisał(a):
    > 2. Millennium, ale ma malo bankomatów

    malo? W 3miescie oddzialy sa co 200m. A jesli masz konto premium to
    wyplaty w euronecie tez za darmo. Czyli bankomat co 100m :)

    --
    pozdro
    m.

  • 6. Data: 2006-10-03 08:39:54
    Od: m...@g...com

    martin wrote:

    > malo? W 3miescie oddzialy sa co 200m. A jesli masz konto premium to
    > wyplaty w euronecie tez za darmo. Czyli bankomat co 100m :)

    Wg. twojej skali Lublin miałby 400 m długości (3 euronety i 1 millenium).
    Świat się nie kończy na 3mieście.

    p. m.

  • 7. Data: 2006-10-03 11:04:11
    Od: s...@p...pulawy.pl

    Dziekuje za wszelkie sugestie ale skonczy sie na Lukasie. Ma okienko w
    moim miescie, dobre oprocentowanie roru i lokat, z bankomatami nie
    najgorzej a koszt ewentualnej wyplaty w obcym bankomacie (awaryjnie!)
    pokryje oszczednosc na oplatach... No i chyba fundusze tez ma
    nienajgorsze. A jak bede musial sie udac do okienka to wezme kanapki...
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 8. Data: 2006-10-03 15:55:29
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik <s...@p...pulawy.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > nienajgorsze. A jak bede musial sie udac do okienka to wezme kanapki...

    "I tak powinno być w każdym banku..." klient stoi w kolejce ze swoimi
    kanapkami i swoim termosem herbaty...
    ;)

    --
    pozdr
    P.

  • 9. Data: 2006-10-03 19:15:56
    Od: Łukasz Widziński <w...@i...pl>

    Dnia 02-10-2006 o 13:06:26 <s...@p...pulawy.pl> napisał(a):

> [...]
    > fundusze (jak BZWBK...). Nie interesuja mnie kredyty, debety, karty
    > kredytowe (moja firma ma korzystna umowe z Citi). Co byscie

    Ja mam konto w Banku Spółdzielczym i osobiście nie narzekam. Nie wiem czy
    to konto spełnia wszystkie Twoje oczekiwania ale może wymienię te cechy,
    na które ja zwróciłem uwagę:

    - opłata za prowadzenie - 3 zł/miesiąc
    - oprocentowanie - 1.2%!!!
    - darmowa karta płatnicza (ja mam Maestro)
    - sporo bankomatów (nawet na największych zadupiach :) )
    - jakaś tam obsługa przez net jest. Nie wiem czy we wszystkich
    Spółdzielczych jest ale w moim (Gniezno) jest! Przelew przez net - 50 gr
    do innego banku, wewnątrz Spółdzielczego - bezpłatne!
    - wypłata kasy w okienku bezprowizyjna
    - nie wiem jak z wybieraniem kasy za granicą ale gdzieś to będzie w TOiP

    Jeśli jeszcze nie podjąłeś decyzji to sugeruję Spółdzielczy. Dziwi mnie
    to, że nigdy w żadnym opracowaniu o bankach nie wspominają nic o
    Spółdzielczych! Oferta jest jak dla mnie całkiem dobra. Może gdyby było
    więcej opcji w obsłudze netowej... Ale ogólnie jestem bardzo zadowolony! A
    konto mam od stycznia. Pozdrawiam!

  • 10. Data: 2006-10-03 21:37:33
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Uzytkownik "Gostecka"

    > takie rzeczy to tylko w Erze;p

    niekoniecznie w Erze - sam sobie skomponuj ponizszy zestaw:
    ----------
    1. Fortis e-pakiet za 8 zl/mies masz na przelewy darmowe, krotkie
    lokaty (u mnie dziala jako glowny)
    2. Inteligo za 1 zl/mies masz do kupowania w internecie: tyle trzymasz
    na subkoncie z karta ile chcesz, reszte obok na innym subkoncie np do
    placenia "z inteligo", na ten rachunek mozesz w PKOBP cos wplacic lub
    wyplacic jak juz chcesz spotkania z kasjerka ;-)
    Jeszcze przelew ktorego potwierdzenie bank wysle komus faxem warto
    zrobic z inteligo
    3. DB-Student w DB-PBC za 1 zl/mies dla darmowej karty VE swietnej do
    bankomatow w UK, Francji, USA, DB itp. (bobry kurs i zero porwizji)
    w DB mozna zrobic rowniez Polecenia Zaplaty (sa darmowe w
    przeciwienstwie do Fortisa)
    Za te 3 rachunki placisz 10 zl/mies i masz swietne pokrycie
    wszelkich zachcianek
    Jak by ci bylo malo to w ING polecam karte Maestro Podróznik za 9 zl z
    podgladem przez internet przez darmowy ING-online (trzeba otworzyc
    konto OKO ale tam nawet nie musisz nic wplacac) - to do placenia karta
    w dziwnych miejscach (np na stacjach benzynowych).
    Kilka rachunków do róznych celó wcale nie musi wyjsc drozej niz jeden
    :-)
    *** blad ***