eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankizwrot wplaty gotowkowejRe: zwrot wplaty gotowkowej
  • Data: 2002-01-25 00:04:48
    Temat: Re: zwrot wplaty gotowkowej
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 23 Jan 02 23:52:00 +0100, Mariusz Mroczkowski
    <M...@p...f128.n480.z2.fidonet.org> wrote:
    >
    >bank-odbiorca możę zostawic na "koncie zerowym" lub zwrócic do banku-nadawcy
    >(gdzie wyląduje też na "koncie zerowym").
    >
    Moze zostawic u siebie? IMO powinien zwrocic (i zwykle tak jest)

    > WF> Bank/poczta nadawca zwykle nie ma w tej sytuacji pelnych danych
    > WF> nadawcy,
    >
    >Dlatego bedzie przechowywana na "koncie zerowymm" do czasu zgłoszenia
    >reklamacji. Klient-nadawca zapewne upomni się po jakimś czasie o swoje i w
    >oparciu o date, kwote, bank-adresata itp. oraz ewntualnie posiadany kwit wpłaty
    >można wszcząć postepowanie reklamacyjne.
    >
    No a jesli sie nie zglosi i nie podal adresu? Jak dlugo bank/poczta
    czeka i co pozniej robi z tym pieniedzmi?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl/
    galeria kart bankowych http://www.karty.3a.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1