    From: macieks <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: żydowska dziwka z PO, alias bufetowa
    Date: Wed, 22 Jul 2009 14:56:55 -0700 (PDT)

    On 22 Lip, 22:57, "mow mi kondonek" <g...@c...es> wrote:

    > Z twojej głupoty na pewno, miałeś spierdalać POmyjacka mendo - na wczasy w
    > psiej budzie - i nie wracać.

    Dżiza, ale się napinasz gościu.
    Jaki ty jesteś internetowy twardziel. Wszystkich dookoła 'zkurwić i
    zbluzgać, to potrafisz. Tylko pamiętaj virtual to nie wszystko.

    Rano będziesz musiał wyjść na dwór, do spożywczego po chleb. I świat
    rzeczywisty nie będzie widział w tobie twardziela. Będzie cię zawsze
    postrzegał jako FRUSTRATA i NIEUDACZNIKA ŻYCIOWEGO z takim podejściem
    do życia.

    ps1. Dziwię się niektórym naszym kolegą z forum. Mieć pro-pisowskie
    albo anty-peowskie zdanie to jedno (bo to nie jest jednoznaczne).
    Jesteśmy wolnymi ludźmi, żyjemy w wolnym kraju, każdy może mieć własne
    zdanie. Ale autoryzować tego gościa swoim imieniem??? Nie rozumiem.

    ps2. 'Kurwić też trzeba umić". Także pokaż dupku, że chociaż to
    potrafisz. Powtarzasz się "kurwy, dziwki, ubeki". Zero polotu. Walnij
    coś ciekawego i oryginalnego pod moim postem. Chociaż wiele od twojej
    "inteligencji" nie wymagam.

    I na koniec: "na wczasy w psiej budzie". Skąd wiesz, że mam psa???
    Choruje ostatnio biedak. Głowicę ma małą, ale w konkursach z tobą
    mógłby startować.