  • 1. Data: 2006-12-27 12:32:58
    Temat: Rejestr długów
    Od: "xmicronet" <x...@t...pl>

    Mam takie pytanie . Osoba X nie spłaciła małego kredytu w pewnym banku ,
    oraz nie spłaciła rat za sprzęt RTV . Po egzekucji komorniczej , należności
    zostały uregulowane.Czy te instytucje powinny wykreślić ją z rejestru
    dłużników automatycznie? Czy osoba X musi się do nich sama pofatygować .

    Pozdrawiam Piotrek

  • 2. Data: 2006-12-27 15:29:12
    Temat: Re: Rejestr długów
    Od: "keimak" <k...@U...fm>

> [...]
    > należności zostały uregulowane.Czy te instytucje powinny wykreślić ją z
    > rejestru dłużników automatycznie? Czy osoba X musi się do nich sama

    Co masz na myśli "rejestr dłuzników"? BIK? Jeżeli tak to raczej się nie da
    tego zrobić - to jest FAKT ze osoba X nie spłacała kredytów i dla banków
    jest to cenna informacja.

    pzrd,
    keimak