eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklama (nowa) mBankuReklama (nowa) mBanku
  • Data: 2002-04-09 07:47:46
    Temat: Reklama (nowa) mBanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Brak opłat za prowadzenie rachunku i przelewy, a także wysokie
    oprocentowanie to atuty mBanku stanowiące myśl przewodnią nowej kampanii
    reklamowej pierwszego wirtualnego banku na polskim rynku.

    Celem działań komunikacyjnych w kampanii reklamowej mBanku jest
    uświadomienie klientowi wysokich kosztów, jakie ponosi korzystając z
    rachunków osobistych w innych bankach, oraz wskazanie na konkurencyjność
    oferty mBanku zarówno pod względem niskich kosztów (rezygnacja z opłat i
    prowizji) oraz wysokich korzyści (oprocentowanie środków kilkakrotnie wyższe
    niż w tradycyjnych bankach).

    Motywem przewodnim kampanii jest słowo BRAK, pozwalające dobitnie i
    przewrotnie zakomunikować najważniejsze dla klienta BRAKI w ofercie mBanku:
    brak opłat, brak prowizji, brak wymaganych minimalnych wpłat.

    Kampania jest obecna w telewizji, prasie, a także na plakatach i
    billboardach.

    Kampanię reklamową przygotowała agencja Sp!n Communications, należąca do
    grupy BBDO. Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD
    Poland.
    Za MEdialink.pl

    --

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1