  • Data: 2004-02-14 08:33:17
    Temat: Reklamacja e-Integrum
    Od: "e-adam" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Prosze o pomoc i rade.Sprawa ma sie tak:Mam konto e-Integrum w zleceniach
    stałych miałem zlecenie do firmy Nationale Nederlande na kwote 400zł.W zwiazku
    z likwidowaniem polisy usunąłem zlecenie ,było to 2001-12-02.Bank mimo to w
    dniu 2001-12-08 wysłał pieniądze do NN.Sprawa ciągnie sie już bardzo
    długo.Twierdzą że to wina systemu.Bank pisał do NN oni przelewu im nie
    zwrócą.Ze mną NN sie rozliczyło,tylko że z wpłaconych 400zł oddali mi 100zł.
    (potrącili na ochrone itd.)Co ja moge w takiej sytuacji zrobić???widze że
    bank,wogóle swojej winy nie widzi.
    Pozdrawiam
    e-adam