-
1. Data: 2005-08-18 10:50:46
Temat: Reklamacja w BZWBK
Od: "August" <n...@p...pl>
Reklamacja wysłana została 13.07 do Rzecznika Klienta (bez wcześniejszego
zgłaszania w
oddziale). Znając pocztę to doszła już 15.07. A więc ponad miesiąc nie ma
odpowiedzi.
Zakładając dobrą wolę odpowiedź banku być może przyjdzie w najbliższych
dniach. A jak nie przyjdzie to co robić ?
Wysłać powtórnie to samo, ale do oddziału macierzystego, wysłać mailem ? Nie
ma możliwości osobistej wizyty w banku, bo robię to dla innej osoby, która
mi tylko podpisuje pismo i nie ma zamiaru chodzić za ca. 20zł. ;-)
--
S pozdravem,
August
-
2. Data: 2005-08-31 08:15:58
Temat: Re: Reklamacja w BZWBK
Od: "August" <n...@p...pl>
W artykule news:de1p68$jv8$1@opal.futuro.pl grupowicz August napisał:
> Reklamacja wysłana została 13.07 do Rzecznika Klienta (bez wcześniejszego
> zgłaszania w
> oddziale). Znając pocztę to doszła już 15.07. A więc ponad miesiąc nie ma
> odpowiedzi.
> Zakładając dobrą wolę odpowiedź banku być może przyjdzie w najbliższych
> dniach. A jak nie przyjdzie to co robić ?
Odpisali, czyli jednak ktoś tam siedzi na pl. Andersa w Poznaniu.
EOT
--
S pozdravem,
August