eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacja w Millennium - porażkaReklamacja w Millennium - porażka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: " JBG" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Reklamacja w Millennium - porażka
    Date: Wed, 24 May 2006 19:52:42 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 19
    Message-ID: <e52dia$7ov$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-ip26-252.crowley.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1148500362 7967 172.20.26.234 (24 May 2006 19:52:42 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 May 2006 19:52:42 +0000 (UTC)
    X-User: johnny.b.good
    X-Forwarded-For: 172.20.6.164
    X-Remote-IP: host-ip26-252.crowley.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:386390
    [ ukryj nagłówki ]

    Jakiś rok temu skusiłem się na Visę Economic, równocześnie otworzono mi konto
    w Millennium, które miało być bezpłatne. Po jakimś czasie dowiedziałem się, że
    konto jest bezpłatne tylko pod warunkiem zrobienia kartą określonych obrotów.
    W grudniu złożyłem więc wniosek o zamknięcie konta. Przestałem się nim
    interesować, aż tu koło kwietnia zauważyłem, że konto dalej jest otwarte i
    znowu pobrano za nie opłatę. 2 maja złożyłem więc reklamację w sprawie zwrotu
    kilkunastu (moim zdaniem niesłusznie pobranych) złotych. Zgodnie z informacją
    pani z banku, reklamacja miała być rozpatrzona w ciągu 2 tygodni, poza tym
    zaraz po długim weekendzie miał się ze mną skontatkować ktoś z banku w tej
    sprawie. Żadnego kontaktu nie było, a więc po 2 tygodniach znowu pofatygowałem
    się do banku i dowiedziałem się, że reklamacja jest w trakcie rozpatrywania. W
    związku z tym zrezygnowałem z karty i po raz kolejny (!) zamknąłem rachunek.
    Reklamacja mimo to miała być rozpatrzona, ale minął kolejny tydzień i zero
    odzewu. W sumie nie zależy mi za bardzo na tych pieniądzach, ale niesmak
    pozostaje. Ciekawe, czy doczekam się odpowiedzi.
    Wspomnę jeszcze, że wyciągi z karty ze dwa razy przyszły po terminie spłaty.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1