eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiReklamacje karcianeReklamacje karciane
  • Data: 2009-10-09 13:40:36
    Temat: Reklamacje karciane
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Podwójne obciążenie transakcji karcianej powoduje:

    a) konieczność zgłoszenia reklamacji na infolinie,
    b) pobranie druku (.pdf) reklamacji Visa
    c) wydruk, (a więc posiadanie drukarki), wypełnienie, podpisanie.
    d) wysłanie pocztą
    lub
    e) wysłanie faksem
    ewentualnie
    f) zeskanowanie (a więc posiadanie skanera) i wyslanie mailem
    (niesprawdzone).

    Tak jest w INTELIGO!

    Czy inne banki też mają takie upierdliwe procedury, czy gdzieś można
    n.p. wypełnić wniosek reklamacyjny on-line, albo może nawet wystarczy
    samo zgłoszenie (po identyfikacji) u konsultanta.

    W koncu to bank ma umowy z Visa, MC itp., a nie klient banku i bank się
    IMO powinien tym zajmować.
    Jak jest w innych bankach? Który ma najbardziej przyjazne procedury
    reklamacyjne dot. reklamacji transakcji karcianych?

    --
    Pozdrowienia!
    M.
    marmro.homeip.net


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1