    From: "konraf" <k...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Renegocjacja warunków kredytu hipot.
    Date: Thu, 10 Nov 2005 13:47:10 +0100

    Witam

    Czy jest wogóle jakis sens prosic bank o renegocjacje warunków kredytu?
    Kredyt hipoteczny brałem 3 lata temu (na 20 lat). Obecnie oprocentowanie (w
    CHF) mam na poziomie 5,81%. Patrze na obecne oferty "mojego" banku, gdzie
    srednio klienci dostają kredyt na 3%, a przy duzej wpłacie wlasnej nawet
    mniej (i to sporo).
    Wobec tego, czy banki wogole tego typu prośby biorą pod uwagę?

    Pozdrawiam

    Bartek