  • 41. Data: 2011-03-10 10:20:54
    Temat: Re: Rentowność OFE
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 11:06:33 +0100, Przemek napisał(a):

    > Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości

    > A to root ma bloga?
    > No wiesz skippy jak sie dostaje prosta a niewygodną prosbe to się udaje że
    > jej się nie widzi. Bo to jego natretne przekrecanie prostych wyliczen juz
    > nawet nie irytuje tylko smieszy...
    >
    > Root powiedz ile Ci placą OFErmy za pisanie w dorbym swietle o nich?
    > Moze my tez sie zalapiemy i poprawimy nasza rentownosc w OFE? :))
    > Przemek

    Powiem ci jak ty mi powiesz ile klas skończyłęś.

  • 42. Data: 2011-03-10 10:24:20
    Od: "G W" <g...@g...pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Chciałeś, żebym podał ci RENTOWNOŚĆ OFE, a nie STAN KASY, podałem 8,1%. Nie
    > podoba Ci się. Dowiedz się najpierw jak się definiuje RENTOWNOŚĆ a potem
    > każ komuś coś liczyć. Nic nie naciągałem, a wyliczenia nie są chore.
    >
    > Narobiłem się przy tym, żeby to było jak najbardziej dokładne ale Ty mi się
    > do gardła rzucasz. Mnie nikt za to nie płaci a powinni. Chce człowiek
    > wytłumaczyć jak się to liczy, ale w tym pieprz... kraju będa nawet głosować
    > czy 2+2 jest 4 czy może 3,5. Pierd...lę to. Licz se sam swoją rentowność
    > jak tam chcesz.

    wiesz co, zaczyna być "dziwnie"
    dlaczego ignorujesz prośby o podanie jednej liczby ?

    X = stan konta / suma wpłat

    Co jest w tym trudnego ?
    Poprostu podaj to tu i nie trzeba sie bedzie denerwowac
    Ty pozostaniesz przy swoim sposobie liczenia czegoś tam według jakiejś tam
    defincji. Nam wystarczy ta cyferka.
    Naprawdę nie widzę problemu...

    geroge

  • 43. Data: 2011-03-10 10:25:42
    Od: "G W" <g...@g...pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > żadnych własnych pieniędzy w OFE nie mam. To do interesu trzeba dodać
    wpływ
    > inflacji. Czyli policzyć zysk realny a nie papierowy. No i podatek
    dochodowy
    > na wyjściu. Każdy emeryt płaci podatek dochodowy od emerytury. Tak na moje
    > oko to strata z tego wychodzi i to spora. Jeżeli by patrzeć na to jak na
    > inwestycje. Ale to nie mój ból głowy. Jak na to nigdy nie patrzyłem jak na
    > inwestycje i już na pewno nie jak na swoją inwestycje. Ale z Waszego
    punktu
    > widzenia to kicha całkowita. Zdrowia życzę.

    zgadza sie, kicha całkowita :(
    george

  • 44. Data: 2011-03-10 10:28:17
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 11:18:25 +0100, totus napisał(a):

> [...]
    > inwestycje i już na pewno nie jak na swoją inwestycje. Ale z Waszego punktu
    > widzenia to kicha całkowita. Zdrowia życzę.

    Totus, nie sądzisz że dodanie wpływu inflacji stworzyłoby nadmierną
    "komplikację". To co tu przedstawiłem już dla niektórych jest nie do
    ogarnięcia a ty tu jeszcze z inflacją wyjeżdzasz.

  • 45. Data: 2011-03-10 10:30:18
    Od: "G W" <g...@g...pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    Jak

    > Ano chyba będziesz musiał mi jakupić amigo.
    > Twój wynik zakłada 12 rat a nie 10 ;) No te teraz wiemy gdzie jest błąd

    że co ?
    no to ile my mamy w roku miesiecy 10 czy 12?

    moje obliczenia wykonałem dla kalendarza gregoriańskiego
    przez 10 lat.

    10 lat x 12 miesiecy x 100 pln

    george

  • 46. Data: 2011-03-10 10:32:09
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Chciałeś, żebym podał ci RENTOWNOŚĆ OFE, a nie STAN KASY, podałem 8,1%.

    rentowność wynika z:

    1) wpłata
    2) stan kasy

    a nie z fikcji jaką wyliczyłeś

  • 47. Data: 2011-03-10 10:36:05
    Od: "G W" <g...@g...pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Totus, nie sądzisz że dodanie wpływu inflacji stworzyłoby nadmierną
    > "komplikację". To co tu przedstawiłem już dla niektórych jest nie do
    > ogarnięcia a ty tu jeszcze z inflacją wyjeżdzasz.

    to jak root bedzie podasz wynik prostej operacji dzielenia ?

    X = kapital / suma wpłat

    P.S. To chyba ogarniasz ?

  • 48. Data: 2011-03-10 10:38:06
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2011 10:30:18 +0000 (UTC), G W napisał(a):

> [...]
    >
    > że co ?
    > no to ile my mamy w roku miesiecy 10 czy 12?
    >
    > moje obliczenia wykonałem dla kalendarza gregoriańskiego

    Napisałem 12 rat a nie lat.
    Ale dobra jeszcze raz - dokładniej:
    przy 5% rocznie i 100 zł wpłacanych raz w roku przez 10 LAT dostaniesz
    1157,789254 zł.
    przy 5% rocznie i 100 zł wpłacanych raz w roku przez 12 LAT dostaniesz
    mniej więcej swoją kwotę

    Miesiące nie mają tu nic do rzeczy.

  • 49. Data: 2011-03-10 10:38:26
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "G W" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na
    > punktu

    > to jak root bedzie podasz wynik prostej operacji dzielenia ?

    to już 16 prośba o 2 liczby

    > X = kapital / suma wpłat
    >
    > P.S. To chyba ogarniasz ?

    wychodzi na to, że nie

  • 50. Data: 2011-03-10 10:43:27
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > Powiem ci jak ty mi powiesz ile klas skończyłęś.

    Odpowiem ci w twoim stylu (tak jak odpowiadales skippiemu) na proste
    pytanie:

    Chodzilem do przedszkola a nawet do szkoly.

    Przemek