  • 11. Data: 2009-03-31 17:40:37
    Temat: Re: Rezygnacja z Amexa Gold w Mille
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > W sumie też mi się nie uśmiecha placenie tej oplaty, nie wiem jakie mam
    > pole do negocjacji (podejrzewam, że niewielkie), bo obrót bezgotówkowy
    > wynosił na tej karcie 0 zł, z grubsza całe saldo było na 9,9% cały czas
    > wykorzystane, więc nie jest tak, że bank nic nie zarobił. Z drugiej
    > strony nie chce mi się jakichś przedłużajacych się negocjacji o 200 zł
    > uskuteczniać, zastrzegać kartę i latać z nowym wnioskiem. Jak myślisz,
    > jaka linia postępowania byłaby najwłaściwsza? Dzwonić tam? :)

    O jakim saldzie na 9,9% mówisz ?

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2009-03-31 18:11:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gqtkii$bct$1@news.onet.pl...

    > Ostatnio to nie działa. Nie przełączają, nie oddzwaniają i nic nie
    > proponują.

    Jak pisalem, moja przyjaciolka zamykala 2 karty, dzwonili, straszyli (oplata
    za kolejny rok), prosili proponujac zwolnienie z oplaty. Bylo to miesiac
    temu... Chyba az tak wiele sie nie zmienilo w ciagu tych 30 dni...

    MK

  • 13. Data: 2009-03-31 18:35:09
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > O jakim saldzie na 9,9% mówisz ?

    Opcja "przeniesienie zadłużenia innej karty lub kredytu".

  • 14. Data: 2009-03-31 19:26:40
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Jak pisalem, moja przyjaciolka zamykala 2 karty, dzwonili, straszyli
    > (oplata za kolejny rok), prosili proponujac zwolnienie z oplaty. Bylo to
    > miesiac temu... Chyba az tak wiele sie nie zmienilo w ciagu tych 30 dni...

    Do mnie zadzwonili, nie mogłem rozmawiać więc poprosiłem o telefon w
    późniejszych godzinach. Następnego dnia karta zniknęła z systemu :)

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2009-03-31 22:21:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Tue, 31 Mar 2009 21:26:40 +0200
    Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Do mnie zadzwonili, nie mogłem rozmawiać więc poprosiłem o telefon w
    > późniejszych godzinach. Następnego dnia karta zniknęła z systemu :)

    Do mnie zadzwonili Pani coś zaczęła rozmowę, ale powiedziałem, że
    definitywnie pozbywam się swoich kk. Pani była bardzo grzeczna i
    życzyła miłego dnia. Także u mnie plus, że ktoś słucha i od razu
    wyczuwa intencje klienta ;)

    Xenocide

  • 16. Data: 2009-03-31 23:29:08
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 31 Mar, 17:58, "bartekk" <k...@g...com> wrote:

    Jak można rezygnować z Amexa ? Zamień złotego na zielonego i zapłacisz
    tylko 50 złotych, a limit zostanie ten sam ! A na przyszłość o wiele
    łatwiej wymusić rezygnację z opłaty rocznej w wysokości 50 niż 200
    złotych..;-)

  • 17. Data: 2009-04-01 12:34:27
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Mysle, ze dzwonic, to jeszcze nie ten etap, ze dla 200 PLN beda
    > chcieli stracic klienta... nawet jezeli zadluza sie tylko na 9,9% ;).
    > Pewnie odsetek z tego mieli wiecej niz te 200 PLN.

    Teoretycznie się udało, karta zwolniona z opłaty na rok (nie dało się
    dożywotnio). Przełączenie do działu utrzymania nastąpiło od razu po
    przyjęciu dyspozycji zamknięcia KK, pani z tego działu była bardzo miła. Jak
    to będzie w praktyce przekonamy się 4 kwietnia (zapowiadany dzień pobrania
    opłaty).

    mz

  • 18. Data: 2009-04-01 21:34:00
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > No to jutro to sprawdzimy. Odsetki wielokrotnie przekroczyły 200 zł. Oby
    > tylko bank nie wykazał się świadomością, że pomimo tych 200 zł oferta i
    > tak jest dla mnie atrakcyjna, ażmi głupio dzwonić. :)

    No ja już 3 raz z rzędu rezygnuję z karty w millenium, którą otrzymałem w
    promocji z bezpłatną roczną prenumeratą PCWK.
    I za każdym razem mam telefon, że zwolnią mnie z opłaty i wyślą nową kartę.
    A limit na niej to "całe" 500 zł, które używam do zakupów w internecie kilka
    razy w roku, jak nazbiera się tego rocznie z 1000 zł, to góra. Zazwyczaj
    spłacana w GP, raz w ramach testów rozłożyłem sobie zakup pakietu nero na 10
    rat. Więc millennium raczej jest bardzo wyrozumiałe.
    Ba... ostatnio zadzwonili, że nie używałem karty od 3 m-cy, z pytaniem jaka
    jest tego przyczyna i w ramach zachęty 1% cashback z obrotu karty
    zaproponowali.

    I tak sobie mam tą kartę i chyba szybko millennium nie da mi z niej
    zrezygnować. :)

  • 19. Data: 2009-04-01 21:42:03
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message

    > Ba... ostatnio zadzwonili, że nie używałem karty od 3 m-cy, z pytaniem
    > jaka jest tego przyczyna i w ramach zachęty 1% cashback z obrotu karty
    > zaproponowali.

    A to ciekawe... czy okreslili kwote albo czas przez jaki mialby obowiazywac
    ten money back? Gdyby mi to zaproponowali to moze bym zostal z Mille i nawet
    korzystal, bo mam sentyment do Amexa ;).

    MK

  • 20. Data: 2009-04-01 22:37:54
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MK wrote:

    > A to ciekawe... czy okreslili kwote albo czas przez jaki mialby
    > obowiazywac ten money back? Gdyby mi to zaproponowali to moze bym zostal z
    > Mille i nawet korzystal, bo mam sentyment do Amexa ;).

    Ja dostalem w Mille taki cachback 1% na dodatkowa karte przez pol roku.

    --
    in