  • 21. Data: 2009-04-01 23:30:13
    Temat: Re: Rezygnacja z Amexa Gold w Mille
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    news:gr0n34$g9j$1@news.wp.pl...
    > "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> wrote in message

    > A to ciekawe... czy okreslili kwote albo czas przez jaki mialby
    > obowiazywac ten money back? Gdyby mi to zaproponowali to moze bym
    > zostal z Mille i nawet korzystal, bo mam sentyment do Amexa ;).
    > MK

    Nie korzystaj z karty przez 3-4 miesiące to się pewnie odezwą. U mnie pani
    rozpoczęła z tekstem, "co jest przyczyną, że od 3 miesięcy nie korzystam z
    karty", więc pewnie to jest pewnie ta granica, po której im się lampki
    zapalają.
    Czasu promocji zabij mnie nie pamiętam jaki to był okres. Wydaje mi się że 3
    miesiące, a na pewno nie mniej.

  • 22. Data: 2009-04-04 09:57:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarekZ" <m...@i...pl> wrote in message

    > Teoretycznie się udało, karta zwolniona z opłaty na rok (nie dało się
    > dożywotnio). Przełączenie do działu utrzymania nastąpiło od razu po
    > przyjęciu dyspozycji zamknięcia KK, pani z tego działu była bardzo miła.
    > Jak to będzie w praktyce przekonamy się 4 kwietnia (zapowiadany dzień
    > pobrania opłaty).

    No i jak? Oplate pobrali? Ja w poniedzialek przelewam podatek z KK Mille :).

    MK

  • 23. Data: 2009-05-17 22:39:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:gr0n34$g9j$1@news.wp.pl...

    > A to ciekawe... czy okreslili kwote albo czas przez jaki mialby
    > obowiazywac ten money back? Gdyby mi to zaproponowali to moze bym zostal z
    > Mille i nawet korzystal, bo mam sentyment do Amexa ;).

    Jak juz pisalem, mimo ze poprosilem zeby karta nie byla wznowiona dostalem
    nowy egzemplarz. Wg. informacji dolacznej do karty powinna byc ona
    aktywowana w TeleMillennium, systemie internetowym lub bankomacie. Zadnej z
    tych czynnosci nie zrobilem... ale dzis mnie podkusilo i sprobowalem dokonac
    IO przy pomocy tej nieaktywnej karty... Jak zapewne sie domyslacie
    transakcja przeszla i bank dal autoryzacje...

    Karty
    3779 XXXX XXXX XXXX - American Express Gold
    Kwota autoryzowana 3,44 PLN
    Data autoryzacji Opis Kwota
    2009-05-17 ZINIO \\
    1,05 USD 3,44 PLN

    Tak, wiec z ta aktywacja przy kartach odnawianych w Mille to lipa. Hm, moze
    sluzy do tego aby aktywowac naliczenie oplaty a nie sama karte :). U mnie
    oplata do tej pory sie nie naliczyla... zobaczymy co spowoduje ta
    traksakcja... ;)

    MK

  • 24. Data: 2009-05-17 22:46:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Data autoryzacji Opis Kwota
    > 2009-05-17 ZINIO \\
    > 1,05 USD 3,44 PLN

    BTW zwroccie uwage na calkiem mily kurs... zobaczymy jak bedzie przy
    rozliczeniu... o ile transakcja z karty nieaktywnej sie rozliczy... ;)

    MK

  • 25. Data: 2009-05-19 18:50:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:guq43a$2n3$1@news.wp.pl...

    > BTW zwroccie uwage na calkiem mily kurs... zobaczymy jak bedzie przy
    > rozliczeniu... o ile transakcja z karty nieaktywnej sie rozliczy... ;)

    No, i przyszlo rozliczenie...

    2009-05-19 ZINIO HOOFDDORP NL -1,05 USD -3.51
    PLN

    Nieco gorzej, bo gdyby odniesc do kursu sredniej z dzis to wychodzi ok 4%
    ponad.

    Oplata za karte nie zostala naliczona. Moze ktos jeszcze sprawdzi na innej
    karcie czy brak aktywacji skutkuje brakiej oplaty za naliczenie i czy w
    przypadku karty innej niz Amex jest mozliwe jej uzywanie bez aktywacji?

    MK

  • 26. Data: 2009-05-20 14:48:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Tue, 19 May 2009 20:50:38 +0200
    "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > No, i przyszlo rozliczenie...
    >
    > 2009-05-19 ZINIO HOOFDDORP NL -1,05 USD
    > -3.51 PLN
    >
    > Nieco gorzej, bo gdyby odniesc do kursu sredniej z dzis to wychodzi
    > ok 4% ponad.

    Mille kursy ma raczej przeciętne, w sensie niczym się nie wyróżniające.

> [...]
    > innej karcie czy brak aktywacji skutkuje brakiej oplaty za naliczenie
    > i czy w przypadku karty innej niz Amex jest mozliwe jej uzywanie bez

    Trochę to słabo wygląda ze strony Mille, bo w przypadku jeżeli ktoś
    przechwyciłby Ci tę kartę, a Ty zrezygnowałeś więc w sumie się jej
    raczej nie spodziewasz.

    Xenocide