eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRozliczenie krajowej transakcji internetowejRozliczenie krajowej transakcji internetowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: JotBe <j...@x...xplx>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Rozliczenie krajowej transakcji internetowej
    Date: Thu, 26 Jun 2008 14:45:41 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 16
    Message-ID: <12jimryspw7xx.in1m5eg8sqpb$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-2434.zgora.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1214484333 25914 81.168.237.130 (26 Jun 2008 12:45:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 26 Jun 2008 12:45:33 +0000 (UTC)
    X-Sender: jpJ2PtCEVU1puKMqc9FmmA==
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:449669
    [ ukryj nagłówki ]

    Kilka dni temu robiłem zakupy w małym sklepie internetowym. Kwota
    transakcji wynosiła 275,00 zł. Płaciłem kartą kredytową BPH i na taką kwotę
    pojawiła się blokada na rachunku karty. Po dwóch dniach otrzymałem towar
    wraz z paragonem na tę samą kwotę i wszystko byłoby OK, gdyby nie
    niespodzianka. Dziś zaglądam na rachunek karty i widzę, że został on
    obciążony kwotą 286,24 zł, a opis transakcji to:
    XXXXXXXX PAYBACK SP INTERNET z dnia XXXX-XX-XX 275.00 PLN

    Ktoś może mi wyjaśnić o co chodzi?

    Myślę o złożeniu reklamacji w banku, tym bardziej, że w opisie transakcji
    jest wyraźnie napisane, że była ona na kwotę 275.00 PLN. Aby wszystko było
    jasne, to dodam, że sklep ma siedzibę w Polsce.

    Pozdrawiam
    JotBe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1