-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 14 Mar 2012 15:12:47 +0100
From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
Thunderbird/10.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: [***** S.A] [Hipot] [Blog] Nosz urwał nać ...
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 41
Message-ID: <4f60a763$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.189.250.138
X-Trace: 1331734371 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26700 79.189.250.138:54229
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:568554
[ ukryj nagłówki ]Nie zamierzam się pastwić nad bankiem i jego pracownikami, dlatego nazwa
banku wygwiazdkowana.
Do banku zostało wysłane pismo z prostym pytaniem: "Jaką kwotę można
nadpłacić w terminie xx.xx.xxxx bez ponoszenia dodatkowych kosztów, poza
kosztami aneksu do umowy kredytowej?"
Dodam dla ułatwienia, że pytanie nie wynikało z demencji starczej i/lub
podstawowych braków w wykształceniu, tylko raczej z zawiłości
interpretacyjnych dotyczących umowy (która w sumie przewinęła się przez
chyba ze 3 banki).
A poza tym "strzeżonego ...".
Bank milczał jak zaklęty, Żona udała się zatem do banku zbadać sprawę na
miejscu i dowiedziała się, że w celu otrzymania odpowiedzi należy
zapłacić trzy dyszki. A jak nie chcemy płacić, to pracownik banku może
nam powiedzieć *nieoficjalnie*.
OK. Ale nie z nami takie numery ;-)
Brzęcząca moneta została przygotowana, pracownik napisał kwit (cytuję z
pamięci): "Ble ble ble, kwota kredytu wynosi x, do spłaty pozostało y,
ble, ble, ble". KONIEC KWITU
Nieco zbulwersowany zawartością merytoryczną (telefonicznie) przejąłem
inicjatywę i stwierdziłem, że bardzo dziękuję za przekazane informacje,
ale nie o to pytałem.
Na co pracownik banku odpowiedział, że on nie może wpisać do pisma kwoty
o która pytałem bo *nikt mu tego nie podpisze*. Na moje pytanie czy to
jest jakaś tajemnica odpowiedział, że oczywiście nie ale (cytuję z
pamięci) "jakby została podana kwota, to każdy by zostawił 5 CHF" i on
(znaczy się pracownik) odpowiadałby za ten *PRZEKRĘT*.
Nosz tytułowe "urwał nać"! Czy oni tych ludzi biorą z łapanki?!
Sprawa oczywiście załatwiona w ciągu 15 minut, po jednym telefonie do
przełożonego tegoż nawiedzonego pracownika.
Piotrek
Następne wpisy z tego wątku
- 14.03.12 18:01 RobertS
- 14.03.12 18:41 Piotrek
- 17.03.12 11:01 Eneuel Leszek Ciszewski
- 19.03.12 15:59 Piotrek
- 19.03.12 16:14 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Cel rachunku
- CA -- problem z logowaniem
- "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
Najnowsze wątki
- 2024-07-02 Cel rachunku
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem
- 2024-06-29 "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają