eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[***** S.A] [Hipot] [Blog] Nosz urwał nać ...[***** S.A] [Hipot] [Blog] Nosz urwał nać ...
  • Data: 2012-03-14 14:12:47
    Temat: [***** S.A] [Hipot] [Blog] Nosz urwał nać ...
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Nie zamierzam się pastwić nad bankiem i jego pracownikami, dlatego nazwa
    banku wygwiazdkowana.

    Do banku zostało wysłane pismo z prostym pytaniem: "Jaką kwotę można
    nadpłacić w terminie xx.xx.xxxx bez ponoszenia dodatkowych kosztów, poza
    kosztami aneksu do umowy kredytowej?"

    Dodam dla ułatwienia, że pytanie nie wynikało z demencji starczej i/lub
    podstawowych braków w wykształceniu, tylko raczej z zawiłości
    interpretacyjnych dotyczących umowy (która w sumie przewinęła się przez
    chyba ze 3 banki).

    A poza tym "strzeżonego ...".

    Bank milczał jak zaklęty, Żona udała się zatem do banku zbadać sprawę na
    miejscu i dowiedziała się, że w celu otrzymania odpowiedzi należy
    zapłacić trzy dyszki. A jak nie chcemy płacić, to pracownik banku może
    nam powiedzieć *nieoficjalnie*.

    OK. Ale nie z nami takie numery ;-)

    Brzęcząca moneta została przygotowana, pracownik napisał kwit (cytuję z
    pamięci): "Ble ble ble, kwota kredytu wynosi x, do spłaty pozostało y,
    ble, ble, ble". KONIEC KWITU

    Nieco zbulwersowany zawartością merytoryczną (telefonicznie) przejąłem
    inicjatywę i stwierdziłem, że bardzo dziękuję za przekazane informacje,
    ale nie o to pytałem.

    Na co pracownik banku odpowiedział, że on nie może wpisać do pisma kwoty
    o która pytałem bo *nikt mu tego nie podpisze*. Na moje pytanie czy to
    jest jakaś tajemnica odpowiedział, że oczywiście nie ale (cytuję z
    pamięci) "jakby została podana kwota, to każdy by zostawił 5 CHF" i on
    (znaczy się pracownik) odpowiadałby za ten *PRZEKRĘT*.

    Nosz tytułowe "urwał nać"! Czy oni tych ludzi biorą z łapanki?!

    Sprawa oczywiście załatwiona w ciągu 15 minut, po jednym telefonie do
    przełożonego tegoż nawiedzonego pracownika.

    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1