  • 31. Data: 2007-01-22 22:25:15
    Temat: Re: SFI i DWS top 25
    Od: "Olo" <a...@w...pl>

    :-D :-D

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2007-01-23 15:32:15
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 22 Jan 2007 22:23:55 +0100, w <e...@s...poczta.onet.pl>,
    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dnia Mon, 22 Jan 2007 22:15:12 +0100, "r...@a...net.pl"
    > <r...@a...net.pl> wklepał(-a):

    > Może sobie pisać, ale jak przekroczy czas podany w prospekcie funduszu.

    Tą to może pisać, gdy pieniążki spłyną na konto po tym czasie.
    Jeżeli inna jest _data wyceny_ przy nabyciu to reklamację może pisać od razu.

  • 33. Data: 2007-01-23 15:35:18
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Tą to może pisać, gdy pieniążki spłyną na konto po tym czasie.
    > Jeżeli inna jest _data wyceny_ przy nabyciu to reklamację może pisać od razu.

    ale nie kierujesz jej do mBanku - to tylko posrednik, jak juz to
    bezposrednio do TFI u ktorego jest zapisany rejest posiadanych j.u. funduszy

  • 34. Data: 2007-01-23 16:18:42
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Jan 2007 16:32:15 +0100, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wklepał(-a):

    >Tą to może pisać, gdy pieniążki spłyną na konto po tym czasie.
    >Jeżeli inna jest _data wyceny_ przy nabyciu to reklamację może pisać od razu.

    OK, masz rację.

  • 35. Data: 2007-01-23 18:39:27
    Od: Sierp <s...@n...net>

    RobertS napisał(a):

    > ale nie kierujesz jej do mBanku - to tylko posrednik, jak juz to
    > bezposrednio do TFI u ktorego jest zapisany rejest posiadanych j.u.
    > funduszy

    a kiedy ten "posrednik" pokazuje, ze sie zainwestowalo pieniadze?
    Tak mniej wiecej, ile to trwa..
    Pierwsza dyspozycje zlozylem w ostatnia niedziele, ostatnia wczoraj
    wieczorem. Pieniedzy na koncie juz nie ma, ale w "Fundusze" mam ciagle 0

    Sierp

  • 36. Data: 2007-01-23 18:57:22
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > Pierwsza dyspozycje zlozylem w ostatnia niedziele, ostatnia wczoraj
    > wieczorem. Pieniedzy na koncie juz nie ma, ale w "Fundusze" mam ciagle 0

    kasa schodzi z konta od razu i ma status wyslana, pozniej oczekujaca
    w tzw. miedzyczasie pokazuje sie info o przewidywanej dacie wyceny, ale
    ostatnie doswiadczenia pokazuja, ze nie nalezy za bardzo wierzyc w te date

    pozdr.
    RobertS

  • 37. Data: 2007-01-23 19:37:09
    Od: Sierp <s...@n...net>

    RobertS napisał(a):

    > kasa schodzi z konta od razu i ma status wyslana, pozniej oczekujaca
    > w tzw. miedzyczasie pokazuje sie info o przewidywanej dacie wyceny, ale
    > ostatnie doswiadczenia pokazuja, ze nie nalezy za bardzo wierzyc w te date

    ja na razie mam tylko
    stan rachunku "0pln" (konta uzywam tylko do FI, przynajmniej na razie)
    stan FI "0pln"

    ile czasu (dni) moze minac od zlozenia dyspozycji do informacji, ze mam
    juz jakies jednostki FI?

    Sierp

  • 38. Data: 2007-01-23 19:57:31
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > stan FI "0pln"
    >
    > ile czasu (dni) moze minac od zlozenia dyspozycji do informacji, ze mam

    to moze na przykladzie:

    16.01 zlecilem nabycie j.u. trzech funduszy, kasa z konta zniknela
    natychmiast, a w historii FI widzialem komunikat "oczekujaca"
    17.01 status zmienil sie na "wyslana"
    18.01 status jw i info, ze wycena z 17.01

    19.01 na koncie pojawily sie 2 fundusze z wycena 17.01, a ten trzeci
    dopiero 22.01 z wycena z 18.01

    czyli od dnia zlozenia dyspozycji do zapisania j.u. FI na koncie minelo
    3 i 4 dni robocze

    zauwaz, ze wszystkie mialy byc wycenione z data 17.01, ale z jednym sie
    nie udalo i mam wycene na 18.01 (ze strata dla mnie)

    pozdr.
    RobertS

  • 39. Data: 2007-01-23 21:06:45
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Jan 2007 19:39:27 +0100, Sierp <s...@n...net>
    wklepał(-a):

> [...]
    >Pierwsza dyspozycje zlozylem w ostatnia niedziele, ostatnia wczoraj
    >wieczorem. Pieniedzy na koncie juz nie ma, ale w "Fundusze" mam ciagle 0

    Pierwsze zlecenie - otwarcie rejestru - zwykle trwa najdłużej; u mnie zdarzyło
    się czekać na potwierdzenie bodajże 5 dni roboczych.

  • 40. Data: 2007-01-23 21:43:19
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Sławomir Szyszło napisał(a):
    > Pierwsze zlecenie - otwarcie rejestru - zwykle trwa najdłużej; u mnie zdarzyło
    > się czekać na potwierdzenie bodajże 5 dni roboczych.

    ok, dzieki Wam, znaczy - uzbrajam sie w cierpliwosc

    Sierp