  • 1. Data: 2004-11-13 08:41:26
    Temat: SKOKi vs Banki
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33204,23893
    93.html

    Nie wiedziec czemu, ale ja tam chwale postepowanie rzadzacych w tym
    przypadku. Niech sie SKOKi rozwijaja. Banki posprzedawali za jakies marne
    grosze, to niech teraz wspomagaja budowe organiczna - tak jak w Niemczech.
    Skoro za parenascie lat zostanie tylko kilka najwikeszych bankow - to SKOKi
    beda dobra alternatywa przed swoistym "monopolem" globalizacji.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-11-13 12:32:47
    Temat: Re: SKOKi vs Banki
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    napisał w wiadomości news:cn4hbu$km$1@news.onet.pl...
> [...]
    > http://www.PRnews.pl
    > Najświeższe informacje na temat banków i ich oferty!

    W USA sa bardzo popularne, u nas tez staja sie popularne - to bardzo dobrze,
    bo te zlodziejskie banki przeginaja

  • 3. Data: 2004-11-13 12:56:04
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-13 13:32, Użytkownik Seba_Fan napisał:

    > W USA sa bardzo popularne, u nas tez staja sie popularne - to bardzo dobrze,
    > bo te zlodziejskie banki przeginaja

    Co Ci ukradły?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2004-11-13 13:06:56
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał w
    wiadomości news:cn509u$fd9$1@news.dialog.net.pl...

    > Co Ci ukradły?
    >
    > --
    nic mi nie ukradli, ale okradaja ludzi, moze tego nie widzisz.
    Odnosnie zlodziejskie to jest jakby przenosnia a nie doslownie

  • 5. Data: 2004-11-13 13:18:19
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jeszcze dodam ze ja jestem po stronie neutralnej
    Ale tylko wspomne cos, to sie nie odnosi do mnie, trzymasz w banku jakas
    sumke przykladowo 15.000 przez pare lat na lokacje, a pozniej idz do nich
    zeby Ci pozyczyli np 5.000 to robia problemy mimo ze przez tyle lat
    zarabiali na tobie a tobie daja nedzne pare procent. Ja wiem ze tu zaraz
    odezwa sie lizusowie bankow i beda na mnie krzyczec ale to smarkacze. Są zle
    strony bankow jak i dobre strony bankow ja zawsze mialem dobre kontakty z
    bankiem a w szczegolnosci z jednym pare lat temu, chociaz czasami zdarzaly
    sie wpadki takie jak np powiedzialem im zeby nie przysylali mi
    korespondencji do domu (oczywiscie w umowie tak bylo ze korespondencje
    odbierac bede w oddziale) a oni mi przysylali itd. Ogolnie jestem zadowolony
    z dzilalnosci bankow ale ktos musi im troche nakrzyczec bo spoczna na
    laurach, co widac bylo w przypadku PKO BP, pewnie zaraz bedzie Amra
    krzyczal -obronca bankow, Chociaz jego Tata mowi ladacznice.

  • 6. Data: 2004-11-13 13:22:28
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-13 14:06, Użytkownik Seba_Fan napisał:

    > Odnosnie zlodziejskie to jest jakby przenosnia a nie doslownie

    Nie chcesz, nie korzystaj z ich usług, ale nie mów że okradają, bo
    (poza przypadkami w których "sprytny" pracownik robił przekręty) to
    bzdura.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2004-11-13 13:27:34
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-13 14:18, Użytkownik Seba_Fan napisał:

    > Ale tylko wspomne cos, to sie nie odnosi do mnie, trzymasz w banku jakas
    > sumke przykladowo 15.000 przez pare lat na lokacje, a pozniej idz do nich
    > zeby Ci pozyczyli np 5.000 to robia problemy

    Nie miałeś obowiązku przynosić im tych 15000zł, tak, jak one nie mają
    obowiązku pożyczyć Ci te 5000zł.

    > mimo ze przez tyle lat
    > zarabiali na tobie a tobie daja nedzne pare procent.

    Zmusił Cię ktoś do tego?

    > Ja wiem ze tu zaraz
    > odezwa sie lizusowie bankow i beda na mnie krzyczec ale to smarkacze.

    W takim wypadku jestem smarkaczem.

> [...]
    > laurach, co widac bylo w przypadku PKO BP, pewnie zaraz bedzie Amra
    > krzyczal -obronca bankow, Chociaz jego Tata mowi ladacznice.

    PKO jest złe, najgorsze i fuj, a jednak tyle osób trzyma tam depozyty,
    tyle osób ma tam konta etc. Nie dziwi Cię to? Poza tym, masz
    alternatywę. Nie podoba się PKO, przenieś środki do innego, mało to
    Banków mamy?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2004-11-13 13:33:40
    Od: luzyta <l...@n...gazeta.pl>

    2004-11-13 14:18, Seba_Fan wrote:

    > trzymasz w banku jakas
    > sumke [...] a pozniej idz do nich
    > zeby Ci pozyczyli [...] to robia problemy

    ROTFL

    > mimo ze przez tyle lat zarabiali na tobie a tobie daja nedzne pare procent.

    ROTFL

    > Są zle strony bankow jak i dobre strony bankow

    ROTFL.

    > ja zawsze mialem dobre kontakty z bankiem

    ROTFL

    > Ogolnie jestem zadowolony z dzilalnosci bankow

    ROTFL

    --
    luzyta

  • 9. Data: 2004-11-13 13:37:38
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nie krzycz, nie mam w PKO nic, nie mam lokat bo wole TFI, wielki obronca
    bankow.
    Po nastepne czytaj rozwaznie, nie napisalem o zlodziejstwie w sensie ze
    jakis pracownik okrada klientow itd.
    A o PKO tego nie pisalem co Ty napisales, wiec sie zastanow, bo to nie jest
    zly bank, wiec czego sie podniecasz na wyrost.

    Banki powinny byc przyjazne otoczeniu a tak nie jest.

  • 10. Data: 2004-11-13 13:53:09
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-13 14:37, Użytkownik Seba_Fan napisał:

    > Nie krzycz, nie mam w PKO nic, nie mam lokat bo wole TFI, wielki obronca
    > bankow.

    Nie krzyczę, nie bronię.

    > Po nastepne czytaj rozwaznie, nie napisalem o zlodziejstwie w sensie ze
    > jakis pracownik okrada klientow itd.

    Naucz się proszę czytać ze zrozumieniem.

    > A o PKO tego nie pisalem co Ty napisales, wiec sie zastanow, bo to nie jest
    > zly bank, wiec czego sie podniecasz na wyrost.

    Wiesz co to ironia?

    > Banki powinny byc przyjazne otoczeniu a tak nie jest.

    Moje były dla mnie przyjazne.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl