  • 61. Data: 2004-11-15 10:53:28
    Temat: Re: [OT] SKOKi vs Banki
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Cześć Luzyta :-)

  • 62. Data: 2004-11-15 11:58:44
    Od: luzyta <l...@n...gazeta.pl>

    2004-11-15 11:53, Glenn wrote:

    > Cześć Luzyta :-)

    Cześć Glenn =)

    BTW, ogólnie jestem zadowolona z działalności SKOK-ów ;-)
    Mam z nimi dobre kontakty [niezłe odsetki] ;-)

    Cieszy mnie, że kolejne, Drogie Rządy wspierają rozwój SKOK-ów na chwałę
    moich odsetek...

    --
    luzyta

  • 63. Data: 2004-11-15 13:41:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Cieszy mnie, że kolejne, Drogie Rządy wspierają rozwój SKOK-ów na
    > chwałę moich odsetek...

    Taaak - DROGIE rządy - bardzo dobre stwierdzenie :-) A cała sprawa pt.
    "SKOKi vs. banki" to nic innego jak objaw tego, że banki zauważyły
    konkurencję (do tej pory chyba SKOKów nie doceniały) i zaczęły "krzyczeć".

  • 64. Data: 2004-11-15 15:50:57
    Temat: Re: SKOKi vs Banki
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Mon, 15 Nov 2004 11:52:18 +0100, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

    >A ja mam takie zdanie: Julian jest złodziejem. Mnie co prawda nie okradł,
    >ale złodziejem jest na pewno :-)

    BTW, nie zapomnijcie zaglosowac:
    http://glennowa.friendpages.com
    ;)