  • 11. Data: 2004-11-13 13:54:01
    Temat: Re: SKOKi vs Banki
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-13 14:33, Użytkownik luzyta napisał:

    [...]
    > ROTFL

    No tak mniej więcej to o to samo mi chodziło ;>

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 12. Data: 2004-11-13 13:55:50
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> wrote in message

    > Nie chcesz, nie korzystaj z ich usług, ale nie mów że okradają, bo (poza
    > przypadkami w których "sprytny" pracownik robił przekręty) to bzdura.

    pracujesz w banku ? a moze Twoja rodzina ?

  • 13. Data: 2004-11-13 13:58:00
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    > W takim wypadku jestem smarkaczem.

    niesety jestes, bo sie indyczysz na tej grupie. jezeli ktos trzyba w banku
    xx.xxx a potem chche pozyczyc y.yyy < xx.xxx to sorry, ale zarzadanie
    relacjami z klientem to taki bank ma w dupie.

    > PKO jest złe, najgorsze i fuj, a jednak tyle osób trzyma tam depozyty,
    > tyle osób ma tam konta etc. Nie dziwi Cię to? Poza tym, masz alternatywę.
    > Nie podoba się PKO, przenieś środki do innego, mało to Banków mamy?

    jedzmy gowno miliardy much nie moga sie mylic.

  • 14. Data: 2004-11-13 13:58:42
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "luzyta" <l...@n...gazeta.pl> wrote in message
    > ROTFL

    dalsza czesc wypowiedzi jest, jak widze, rownie elokwentna.

  • 15. Data: 2004-11-13 14:03:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-13 14:58, Użytkownik WaSyL napisał:
    > jedzmy gowno miliardy much nie moga sie mylic.

    Wysoki poziom prezentujesz.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 16. Data: 2004-11-13 14:04:33
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-13 14:58, Użytkownik WaSyL napisał:

    > dalsza czesc wypowiedzi jest, jak widze, rownie elokwentna.

    Celowo. Żebyś mógł zrozumieć.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 17. Data: 2004-11-13 14:04:47
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow>

    Dnia Sat, 13 Nov 2004 14:58:00 +0100, WaSyL
    <w...@r...megapolis.pl> napisał:

    > niesety jestes, bo sie indyczysz na tej grupie. jezeli ktos trzyba w
    > banku xx.xxx a potem chche pozyczyc y.yyy < xx.xxx to sorry, ale
    > zarzadanie relacjami z klientem to taki bank ma w dupie.

    Babcia trzyma 15 lat 50k na lokacie, babcia dochodzi sędziwego wieku 89
    latek i nagle wymyśliła sonie podróż do okoła świata. (babcia ma rente ok
    500 PLN) I bank nie chce jej dać kredytu. Więc bank jest zły czy bank dba
    o to, aby jego portfel złych kredytów był jak najniższy?

    --
    JaKi

    :Ziemia jest więzieniem, gdzie odbywa się swój wyrok i gdy on się kończy,
    tutaj się umiera powracając na 'wolność':

  • 18. Data: 2004-11-13 14:05:19
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Wiesz co to ironia?
    nie niewiem wytlumacz

    > Moje były dla mnie przyjazne.

    A czy ja pisalem o sobie? Nie, moje dla mnie tez ale ja patrze szerzej niz
    Ty.

    A apropo PKO BP wiem ze idzie redukcja i musisz sie starac bronic, musisz
    sie bardziej wykazac.

  • 19. Data: 2004-11-13 14:06:30
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > relacjami z klientem to taki bank ma w dupie.

    > jedzmy gowno miliardy much nie moga sie mylic.

    tym bardziej ze te muchy sa strasznie stare.

  • 20. Data: 2004-11-13 14:06:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-13 15:05, Użytkownik Seba_Fan napisał:

    > A apropo PKO BP wiem ze idzie redukcja i musisz sie starac bronic, musisz
    > sie bardziej wykazac.

    Kiepski z Ciebie detektyw.

    --
    Marcin Nowakowski