  • 31. Data: 2004-11-13 15:53:56
    Temat: Re: SKOKi vs Banki
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Seba_Fan <S...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > szkoda ze tak w rzeczywistosci nie ma, bo zauwaz jakie sa niekiedy
    > machlojki ze pozyczja dziwnym ludziom po znajomosci,

    Bylo tak - istotnie. Dalej sie zdaza - ale to wina ludzi nie systemu. Na
    nieuczicwego kierownika placowki nic nie poradzisz. Rozwiazaniem jest
    centralizacja calego procesu przyznawania kredytow - ale twdy za bardzo
    odstraszasz klientow - vide przyklad mBanku i Multibanku.

    > wiadomo ze bank nie bedzie pozyczal bankrutom, ale nie wszyscy musza
    > byc bankrutem, a pozyczki czy kredyt trudno jest wziac, a oplat tez
    > co nie miara, a SKOK nie robi az takich problemow, chociaz
    > oprocentowanie pozyczek nie jest male ale nie wieksze niz w banku,

    Ale to jak widzisz z zacytowanego artykulu jest przede wszystkim skutkiem
    uprzywilejowanej pozycji SKOKow, ktorym znacznie powiekszyl sie udzial
    zlych kredytow, a takze przyjrzawszy sie cenie produktow i kredytow -
    wyjdzie ze znajdzie sie czesto tansze na rynku.

    > wiec popieram Skoki ze sa bo jest to alternatywa.

    A niby czemu ja ten watek zaczalem? Tez popieram - jako wazna alternatywe!
    :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 32. Data: 2004-11-13 17:24:01
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 13 Nov 2004 14:18:19 +0100, Seba_Fan naskrobał(a):

> [...]
    > strony bankow jak i dobre strony bankow ja zawsze mialem dobre kontakty z
    > bankiem a w szczegolnosci z jednym pare lat temu, chociaz czasami zdarzaly
    > sie wpadki takie jak np powiedzialem im zeby nie przysylali mi
    > korespondencji do domu (oczywiscie w umowie tak bylo ze korespondencje
    > odbierac bede w oddziale) a oni mi przysylali itd. Ogolnie jestem zadowolony
    > z dzilalnosci bankow ale ktos musi im troche nakrzyczec bo spoczna na
    > laurach, co widac bylo w przypadku PKO BP, pewnie zaraz bedzie Amra
    > krzyczal -obronca bankow, Chociaz jego Tata mowi ladacznice.

    Śmieszny jesteś - a co ty byś zrobił na miejscu banków? Po co dawać kredyty
    kosumentom przy 20% bezrobociu jak można kupić obligacje RP na 7% i iśc
    spać.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 33. Data: 2004-11-13 18:02:21
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Wysoki poziom prezentujesz.

    Panowie, panowie..
    To był akurat cytat, rozpropagowany na tej grupie sigiem Kamila.
    A z kogo ten cytat?
    A se znajdzcie, bo nie z byle obszczymurka ;-)

    Jacek

  • 34. Data: 2004-11-13 19:09:24
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 13 Nov 2004 19:02:21 +0100, "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >A z kogo ten cytat?
    >A se znajdzcie, bo nie z byle obszczymurka ;-)

    ś.p. Kisiel? Dobrze kojarzę? Google nie pomógł zbytnio...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 35. Data: 2004-11-13 19:58:03
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Śmieszny jesteś - a co ty byś zrobił na miejscu banków? Po co dawać
    kredyty
    > kosumentom przy 20% bezrobociu jak można kupić obligacje RP na 7% i iśc
    > spać.

    sam jestes smieszny, mowisz o bankach komercyjnych, a banki spoldzielcze a
    panstwowe.
    No tak kupia obligacje 7% a tobie dadza 4%, masz podejscie do sprawy.
    a pozniej co, kto bedzie placil te odsetki -my wszyscy za to placimy.

  • 36. Data: 2004-11-13 20:03:15
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "andy_k" <a...@a...org> napisał w wiadomości
    c.lublin.pl...
    On Sat, 13 Nov 2004 15:40:44 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:
    >Bank daje gwarantuje ci wyplate kapitalu i odsetek. Kiedy sam ci je
    >pozycza - chce tego samego. Gwarancji. Skoro jej nie mozesz udzielic - to

    Tylko, ze - generalizujac - po co ludziom, ktorzy maja pieniadze kredyt? ;)
    --------

    I właśnie stąd wzięły się SKOKi i inne Providenty. A jak się okazało, że
    jest popyt na takie usługi i w dodatku może się to opłacać, to banki
    narzekać zaczęły. Jakby ktoś im bronił skierować usługi do tego sektora.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 37. Data: 2004-11-13 21:20:34
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> napisał w wiadomości

    | "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> wrote in message

    | pracujesz w banku ? a moze Twoja rodzina ?

    Sklepy, urządy, fabryki są złodziejskie. Wszystkim trzeba płacić za
    usługi/wyroby.
    Nawet sądom trzeba płacić !!!
    Co za kraj !
    :-))))

    Pozdr
    PrzemB

  • 38. Data: 2004-11-13 22:26:46
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > ś.p. Kisiel? Dobrze kojarzę? Google nie pomógł zbytnio...

    A to mi zabiłeś ćwieka. Przestałem przez chwilę być pewny tego co zeznawał Kamil
    albo w malignie mi się wydawało. Google faktycznie niewiele pomaga, nawet jak
    się zna przypuszczalnego autora, ale po nitce do kłębka:

    http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php?
    name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=28&highlight=g%F3wna

    A może to tylko mądrość ludowa zacytowana przez W.Ł.?

    PS 1.
    A Zwał Shuty'ego już kupiliście?
    Sprzedawać PKO BP i marsz do księgarni :-). Ja puściłem wszystko (niewiele tego
    było) po 25.50 - dobrze?.
    Nie samymi procentami człowiek żyje...

    PS 2.
    A jeśli chodzi o SKOKi, to zgadzam się z AMRą. Niech nam rosną w siłę, a
    spółdzielcom żyje się dostatniej. A narzekania banków? Na biednego nie trafiło.

    Jacek

  • 39. Data: 2004-11-13 22:37:25
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > I właśnie stąd wzięły się SKOKi i inne Providenty.

    SKOKi i Providenta wrzucać do jednego wora? Tu się trochę zagalopowałeś.
    I wcale nie stąd się wzięły SKOKi, Provident pewnie tak, ale SKOKi (czy Credit
    Unions,...) wyrosły z idei samopomocy maluczkich.

    Jacek

  • 40. Data: 2004-11-13 22:46:37
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-11-13 23:26, Użytkownik Jacek napisał:

    > A jeśli chodzi o SKOKi, to zgadzam się z AMRą. Niech nam rosną w siłę, a
    > spółdzielcom żyje się dostatniej. A narzekania banków? Na biednego nie trafiło.

    Zdecydowanie, z korzyścią dla klienta.
    Cała ta niepotrzebna dyskusja dotyczyła "okradania ludzi przez banki" ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl