eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[SMIESZNE] z zycia multi-banku (infolinia:)[SMIESZNE] z zycia multi-banku (infolinia:)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.g
    azeta.pl!www.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "cetka ." <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [SMIESZNE] z zycia multi-banku (infolinia:)
    Date: Tue, 4 Nov 2003 13:26:30 +0000 (UTC)
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 168
    Message-ID: <bo89e6$6tl$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gwsb.kredytbank.com.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1067952390 7093 172.20.26.235 (4 Nov 2003 13:26:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Nov 2003 13:26:30 +0000 (UTC)
    X-User: cetka
    X-Forwarded-For: 10.3.16.17
    X-Remote-IP: gwsb.kredytbank.com.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:267249
    [ ukryj nagłówki ]

    > > TEKSTY KLIENTÓW
    > >
    > > Operator: Poprosz&ecirc; cyfr&ecirc; 4 z telekodu
    > > Klient: K
    > > Operator: C y f r &ecirc; 4 poprosz&ecirc; z sze&para;ciocyfrowego telekodu
    > > Klient: Czy Pani robi ze mnie idiot&ecirc;, K!!!!!!
    > >
    > >
    > > Operator: Dzie&ntilde; dobry MB, w czym mog&ecirc; pomóc?
    > > Klient: Bo Pan przed chwil&plusmn; po aktywowaniu kodu kaza&sup3; mi si&ecirc;
    po&sup3;&plusmn;czy&aelig; z
    > > zerem, no to si&ecirc; po&sup3;&plusmn;czy&sup3;em
    > >
    > >
    > > Operator prosi o dane przelewu
    > > Klient: Prosz&ecirc; Pana, odbiorc&plusmn; przelewu b&ecirc;dzie spó&sup3;ka
    zoologiczna
    > >
    > >
    > > Operator: Poprosz&ecirc; cyfr&ecirc; 2 z telekodu
    > > Klient: 12
    > >
    > >
    > > Operator: Dzie&ntilde; dobry MB, w czym mog&ecirc; pomóc?
    > > Klientka: Prosz&ecirc; Pani...ja ju&iquest; has&sup3;o krzy&iquest;yk has&sup3;o
    krzy&iquest;yk i co
    teraz?...
    > >
    > >
    > > Operator: Dzie&ntilde; dobry MB, w czym mog&ecirc; pomóc?
    > > Klient: Mam pytanie. Czy w kiosku typu ruch mo&iquest;na przyjmowa&aelig;
    wp&sup3;aty?
    > >
    > >
    > > Operator: Poprosz&ecirc; o numer PESEL
    > > Klient: Mój?
    > > Operator: Tak
    > > Klient: O Jezuuu!
    > >
    > >
    > > Operator: Dzie&ntilde; dobry MB, w czym mog&ecirc; pomóc?
    > > Klient: Prosz&ecirc; Pani czy mog&sup3;aby Pani sprawdzi&aelig; czy uda&sup3;o mi
    si&ecirc;
    poprawnie
    > > zautentykowa&aelig;?
    > >
    > >
    > > Operator: Poprosz&ecirc; numer PESEL
    > > Klient: Mój??
    > >
    > >
    > > Operator: Dzie&ntilde; dobry MB, w czym mog&ecirc; pomóc?
    > > Klient: No to znowu ja. Chce jeszcze raz to samo
    > >
    > >
    > > Operator: Dzie&ntilde; dobry MB, w czym mog&ecirc; pomóc?
    > > Cisza
    > > Operator: Halo, dzie&ntilde; dobry, w czym mog&ecirc; pomóc?
    > > Klient: A bo Pan mi kaza&sup3; czeka&aelig; na operatora
    > > Operator: Rozumiem, w czym mog&ecirc; Panu pomóc?
    > > Cisza
    > > Operator: Halo, w czym mog&ecirc; Panu pomóc?
    > > Klient: A t o P a n i j e s t t y m O P E R A T O R E M!
    > >
    > >
    > > Operator: Prosz&ecirc; Pana dat&ecirc; urodzenia
    > > Klient: Ca&sup3;&plusmn;?
    > >
    > >
    > > Operator: Prosz&ecirc; Pana ma Pan nie zarejestrowan&plusmn;
    przegl&plusmn;dark&ecirc; (wersja
    > > piracka). Prosz&ecirc; j&plusmn; zarejestrowa&aelig;
    > > Klient: Dobrze to ja zadzwoni&ecirc; do MicroSoftu i powiem, &iquest;eby mi
    > > zarejestrowali
    > >
    > >
    > > Operator: Dzie&ntilde; dobry MB, w czym mog&ecirc; pomóc?
    > > Klient: Czy Pani ju&iquest; jest &iquest;ywa?
    > >
    > >
    > > Operator: Dzie&ntilde; dobry MB, w czym mog&ecirc; pomóc?
    > > Klient: Chcia&sup3;abym aktywowa&aelig; kart&ecirc;
    > > Operator: Oczywi&para;cie, poprosz&ecirc; na pocz&plusmn;tek numer PESEL
    > > Klient: A czy jest on na karcie?
    > >
    > >
    > > Klient: Tatusiu, tatusiu, Pani z MultiBanku dzwoni
    > > Tatu&para;: Znowu te k.... dzwoni&plusmn;
    > >
    > >
    > > Kolejka klientów oczekuj&plusmn;cych na po&sup3;&plusmn;czenie
    > > Wreszcie ten d&sup3;ugo oczekiwany moment rozmowy
    > > Operator: Dzie&ntilde; dobry MB, w czym mog&ecirc; pomóc?
    > > Klient: Mog&sup3;aby Pani zostawi&aelig; kartk&ecirc;: WYSZ&pound;AM ZARAZ WRACAM
    > >
    > >
    > > Operator: Poprosz&ecirc; Pana numer PESEL
    > > Klient: To co Pani mi da&sup3;a na karteczce?
    > >
    > >
    > > Operator: Dzie&ntilde; dobry MB, w czym mog&ecirc; pomóc?
    > > Klient: Chcia&sup3;bym wspó&sup3;&iquest;y&aelig; z kart&plusmn;
    > > Operator: Za chwil&ecirc; to Panu umo&iquest;liwi&ecirc;
    > >
    > > Operator: Prosz&ecirc; Pani czy Pani tel. ma wybieranie tonowe?
    > > Klientka: Nie wiem
    > > Operator: A co Pani s&sup3;yszy w s&sup3;uchawce?
    > > Klientka: pa pa pa .......
    > >
    > > TEKSTY OPERATORÓW
    > >
    > >
    > > Operator: Poprosz&ecirc; Pani nr PESEL
    > > Klient: DD*******
    > > Operator: Ten numer nie jest zarejestrowany w systemie
    > >
    > >
    > > Klient: Prosz&ecirc; Pani zgubi&sup3;em kart&ecirc;, chce j&plusmn; zastrzec
    > > Operator: Czy ma Pan kart&ecirc; przy sobie?
    > >
    > >
    > > Operator rozmawia z m&ecirc;&iquest;czyzn&plusmn; i przeprowadza
    zdolno&para;&aelig; kredytow&plusmn; przy
    > > kredycie hipotecznym
    > > Operator: Poprosz&ecirc; Pana p&sup3;e&aelig;
    > >
    > >
    > > Operator omawia klientowi jeden z naszych produktów
    > > Operator: Prosz&ecirc; Pana, ....... Mo&iquest;e Pan ....... Oczywi&para;cie
    prosz&ecirc; Pana
    > > Klient na koniec rozmowy po 15 min: To teraz niespodzianka; Anna
    Kowalska
    > > z
    > > tej strony
    > >
    > >
    > > Klient: Czy mog&ecirc; do pa&ntilde;stwa zadzwoni&aelig; pó&frac14;niej
    > > Operator z wyrzutem w g&sup3;osie: Taaak, prosz&ecirc; Pani my tu ca&sup3;y czas
    pracujemy
    > >
    > >
    > > Operator: Poprosz&ecirc; nr telefonu do Pana
    > > Klient: 024 cisza 02 cisza 00 cisza 0 kurcze nie pami&ecirc;tam
    > >
    > >
    > > Operator omawia klientowi jeden z naszych produktów
    > > Klient: Ma pani taki g&sup3;os, &iquest;e mog&sup3;aby Pani pracowa&aelig; na
    0700
    > >
    > >
    > > Klient: Prosz&ecirc; Pani czy karta mo&iquest;e by&aelig; przes&sup3;ana do mnie
    listem
    > > priorytetowym?
    > > Operator: Karty s&plusmn; wysy&sup3;ane przesy&sup3;k&plusmn; zwyk&sup3;&plusmn;.
    Nie ma mo&iquest;liwo&para;ci
    przes&sup3;ania
    > > tej karty listem pioite... priotet, ...poitet...
    > > Klient: Tym szybszym?!
    > >
    > >
    > > Klient: Prosz&ecirc; Pani, w momencie, kiedy chce wykona&aelig; przelew z
    rachunku,
    > > który mam u Pa&ntilde;stwa restartuje si&ecirc; mi komputer Operator po chwili
    > > zastanowienia: Prosz&ecirc; Pana otó&iquest; z tych informacji, które posiadam
    jedynym
    > > rozwi&plusmn;zaniem tej sytuacji jest format c:
    > > Klient: Aha
    > >
    > >
    > > Klient: Prosz&ecirc; Pana ja przesz&sup3;o miesi&plusmn;c temu
    z&sup3;o&iquest;y&sup3;em wniosek o lini&ecirc;
    > > kredytow&plusmn; w rachunku. Czy móg&sup3;by Pan sprawdzi&aelig; co si&ecirc; z
    tym wnioskiem
    > > dzieje?
    > > Operator: Oczywi&para;cie, poprosz&ecirc; Pana o chwil&ecirc; cierpliwo&para;ci
    > > Po kilku minutach, po kontakcie z BKD
    > > Operator: Prosz&ecirc; Pan mam dla Pana smutn&plusmn; wiadomo&para;&aelig;. Pana
    wniosek
    zagin&plusmn;&sup3;.
    > > Bardzo mi przykro

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1