  • 21. Data: 2005-12-12 19:49:55
    Temat: Re: SMS w mbank
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Karol S" <k...@z...pl> napisał w wiadomości
    news:dnjelk$nr9$1@news.task.gda.pl...

    > U mnie działa :)
    >
    > Wrażenia - wygodniejsze niż karta kodów.

    ale nie wiem czy bedzie tak tanie jak karta kodow.

  • 22. Data: 2005-12-12 20:25:30
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Seba_Fan napisał(a):

    > ale nie wiem czy bedzie tak tanie jak karta kodow.

    Jeszcze tańsze ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 23. Data: 2005-12-12 20:26:28
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Nissak napisał(a):

    > tak się spytam niesmialo ;)
    > jak z tego skorzystać ? ;]
    > zgodnie z FAQ na mbank'u
    > "Aby zmienić sposób potwierdzania operacji w Internecie należy wybrać z menu
    > opcje ‘Hasła jednorazowe i SMS’ a następnie wybrać przycisk ‘zmień na hasła
    > smsowe’."
    > a ja nie widzę takiej opcji.

    ..bo nie wysłałeś zgłoszenia. Opcja wejdzie dopiero dla wszystkich od
    stycznia 2006. Teraz tylko dla testerów

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 24. Data: 2005-12-12 20:28:10
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Telesfor Baudot napisał(a):

    > są juz czynne do testowania!

    ...dla testerów tylko

    > Korzystał ktoś? Jakie wrażenia?

    Pozytywne. Sms przychodzi natychmiast. Plus GSM. Bardzo mi się to podoba.
    Kartę kodową mam w domu a czasami jest kwestia zrobienia przelewu innego
    niż zdefiniowany będąc w pracy i musiało to poczekać aż dotrę do swojej
    karty :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 25. Data: 2005-12-12 20:55:33
    Od: "Uwiusz" <U...@p...pl>

    > Jeszcze tańsze ;)

    Jak się dowierdziałem do 30.02.2006 jest za free.

    grek

  • 26. Data: 2005-12-12 21:04:34
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-12 21:55- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Uwiusz, gdy pisał(a):

    > Jak się dowierdziałem do 30.02.2006 jest za free.
    ^^^^^^^^^^^
    Ech, kolina, kolina...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 27. Data: 2005-12-12 22:14:50
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Uwiusz napisał(a):

    > Jak się dowierdziałem do 30.02.2006 jest za free.

    Proponuję przeczytać FAQ dotyczące sms-ów a rozjaśni Ci się w głowie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 28. Data: 2005-12-13 09:23:39
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > Kartę kodową mam w domu a czasami jest kwestia zrobienia przelewu innego
    > niż zdefiniowany będąc w pracy i musiało to poczekać aż dotrę do swojej

    a jakieś przecieki kiedy w multi? :)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Człowiek nie jest stworzony do klęski. Człowieka można zniszczyć,

  • 29. Data: 2005-12-13 12:09:03
    Od: "inżynier Nowak" <n...@W...gazeta.pl>

    yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> napisał(a):

    > 2005-12-12 21:55- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Uwiusz, gdy pisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^
    > Ech, kolina, kolina...

    Ty się yayco z biednej koliny nie śmiej, tylko okaż trochę współczucia.
    Biorąc pod uwagę, co to biedactwo wypisuje, to jest bardzo prawdopodobne, że
    się urodziło właśnie 30 lutego, a może nawet 31 listopada ;-)

  • 30. Data: 2005-12-13 18:30:42
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Tomasz Matuszewski napisał(a):

    > a jakieś przecieki kiedy w multi? :)