  • 21. Data: 2008-12-20 08:13:52
    Temat: Re: SMSy a karty kodów
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Szymon pisze:

    > Zamawiać możesz w dowolnej
    > chwili albo pobrać z placówki (Multibank).

    W dowolnej, ale dotarcie przesyłki to kilka dni.
    Bank też może być wieczorem zamknięty na amen..... (jak Twoja praca)

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 22. Data: 2008-12-20 11:22:47
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

    > W dowolnej, ale dotarcie przesyłki to kilka dni.

    Możesz odebrać w oddziale.

    > Bank też może być wieczorem zamknięty na amen..... (jak Twoja praca)

    Dlaczego zakładasz, że dysponuję akurat ostatnim hasłem? To nie SMS, tutaj
    możesz mieć 200 kodów naprzód.

  • 23. Data: 2008-12-20 18:39:45
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Szymon pisze:

    > Możesz odebrać w oddziale.

    Odnoszę wrażenie, że albo nie czytasz ze zrozumieniem, albo
    nie chcesz tego robić.

    Proponowana przez Ciebie opcja odbioru karty w oddziale
    wcale nie jest taką ostatnią deską ratunku gdyż działa
    tylko w godzinach otwarcia oddziału.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo

  • 24. Data: 2008-12-20 21:42:51
    Od: "Szymon" <x...@o...pl>

> [...]
    >
    > Proponowana przez Ciebie opcja odbioru karty w oddziale
    > wcale nie jest taką ostatnią deską ratunku gdyż działa

    ufff... ale kto mówi, że na 5 min. przed ostatnim hasłem bierzesz nową
    listę? Zostało Ci 100 haseł i już zamawiasz 2 kolejne listy. Nie doszły na
    czas, na 50 haseł do końca idziesz do oddziału i już. Powtarzam - to nie
    SMS, tu możesz mieć naprzód hasełka.