  • 21. Data: 2020-04-30 17:17:38
    Temat: Re: Santander mi kodów nie przysyła
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Coś z tymi starymi transakcjami musiało unii nie pasować - może to, że zwykle nikt
    tam nie zagląda, więc jak ktoś zagląda, to jest to podejrzane?

    Jak kiedyś postanowiłem sobie zebrać potwierdzenia spłaty KH, bo kto
    wie, czy kiedyś US nie będzie chciał jakichś dokumentów, na
    potwierdzenie faktycznego wpłacenia odsetek wliczanych w koszty najmu to
    się natknąłem na to, że mogłem się cofnąć tylko do konkretnego momentu w
    przeszłości i chyba 3 potwierdzeń mi brakuje.
    To był BZWBK. Nie sprawdzałem, czy teraz w Santanderze da się sięgnąć dalej.

    Przy okazji PIT-ologii zbieram zawsze różne kwity za ubiegły rok.
    Wczoraj zaglądałem do historii mBanku i mi się bardzo spodobała.
    Mogłem np. dostać w jednym pdf potwierdzenia wszystkich wpłat do ZUS.
    Jak jedno potwierdzenie miało coś 120k tak zbiorcze (24 przelewy) miało
    180k (z czasów DOS-owych zostało mi zwracanie uwagi na takie duperele).
    Natomiast nie udało mi się ani wybrać tylko moich przelewów, ani na
    liście wszystkich widzieć po czym je rozróżniać - więc zrobiłem pdf z
    moimi i żony razem choć planowałem mieć to osobno.
    P.G.

  • 22. Data: 2020-04-30 17:37:04
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 30 kwietnia 2020 17:17:38 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

> [...]
    > przeszłości i chyba 3 potwierdzeń mi brakuje.
    > To był BZWBK. Nie sprawdzałem, czy teraz w Santanderze da się sięgnąć dalej.

    Ja kiedyś szukałem sobie jednej opłaty w śp. DB i okazało się, że jej nie ma - bo
    znikła cała historia starsza niż N lat (przy czym liczba lat, od których miałem to
    konto była wtedy większa od N).
    Na pytanie "dlaczego?" dostałem odpowiedź, że i tak łaskę robią, bo prawo bankowe
    nakazuje im jedynie udostępniać wyciągu z OSTATNICH 3 MIESIĘCY - i nic więcej.
    Ale że skoro mi zależy, to w ramach dobrej współpracy odtworzą mi tą historię do dnia
    założenia rachunku.

    Teraz przynajmniej jakaś część tej historii przeszła do santandera - ale bajzel
    narobili, wszystkie daty - a przynajmniej chyba te księgowania - są z jednego dnia -
    dnia importu - więc przeszukuje się ja fatalnie.

> [...]
    > liście wszystkich widzieć po czym je rozróżniać - więc zrobiłem pdf z
    > moimi i żony razem choć planowałem mieć to osobno.

    Hmm, nie spotkałem się w żadnym banku z możliwością sortowania po tym, który
    współwłaściciel rachunku zlecił dany przelew.
    Ale to do ZUS - więc, o ile nie płacicie jako jedna firma (a tak obstawiam, bo
    inaczej po co byłyby osobne przelewy dla Ciebie i dla żony), to można
    posortować/wyfiltrować wg indywidualnego numeru rachunku z ZUS - te są już chyba od
    ponad roku.

  • 23. Data: 2020-05-01 00:36:47
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

> [...]
    posortować/wyfiltrować wg indywidualnego numeru rachunku z ZUS - te są już chyba od

    Jak zawsze w czasie PIT-ologii się spieszyłem i nie wpadłem na to.

    Wiem, że można wyszukiwać po kwocie, fragmencie nazwy odbiorcy, ale nie
    pomyślałem, żeby po rachunku.
    Sądziłem, że może jakby na liście którą uzyskałem widać było więcej
    danych niż tylko linijkę z początkiem nazwy ZUSu to zauważyłbym jakąś
    różnicę i mógł pozaznaczać tak samo wyglądające.

    W ramach porządków zaplanowałem, że porobię sobie takie zbiorcze
    potwierdzenia za poprzednie lata i wyrzucę te pojedyncze co mam. Jeśli
    się za to zabiorę to może obadam to dokładniej.
    P.G.